Finally There Now

Sunday, November 20, 2005

Verhuizing naar Adelaide


Even voorstellen wij zijn Tim en Lidia wij vertrekken 4 december naar Adelaide.
We zitten nu vreselijk in de troep volgende week 24 november komen ze onze spullen halen.
Dan 1 december de overdracht van ons huis en dan eindelijk is het zover.
We worden opgehaald in Adelaide van het vliegveld en ook naar onze tijdelijke bestemming gebracht, dat is toch een leuk begin.
De volgende dag staat er een auto klaar en dan gaan we op huizen jacht.
We hebben gehoord dat er veel huizen te huur zijn, dus volgens ons geen probleem om iets te vinden.

15 Comments:

  • At 12:49 PM, Blogger Anouk, Indy en Maya said…

    Hallo, wat leuk om jullie een keer te zien!! Is een goed begin hoor, heel veel succes met de site. We wensen jullie alvast een hele goede reis en zien jullie soon here in Adelaide
    doei, groetjes Anouk en Ben

     
  • At 7:13 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Lidia en Tim, het begint nu echt te korten he. Het zijn niet eens 2 weken meer. Zijn jullie het niet moe al het geregel en zo? Maar toch nog even doorbijten want het is bijna gedaan. Nogmaals heel veel succes en we zien jullie nog op Schiphol.

    Groetjes Aja en Henny

     
  • At 10:56 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi,
    Natuurlijk kan ik inmiddels niet achterblijven, want ik weet hoe leuk je het vindt. Grappig hoor, deze manier van communiceren. En dan te bedenken dat je nog niet eens bent vertrokken! Goed nieuws trouwens zag ik over je rijbewijs!!

    Groetjes
    Lia

     
  • At 11:01 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nog even een kleine aanvulling: de tijden kloppen voor geen meter. Ik tikte dit om 01:27 uur, en er stond onder 10.57 AM nota bene. Dan ben ik net op!!!
    En nu net, 5 minuten later (bij de preview) staat er onder dat ik dit gisterenmiddag om half vijf 's middags tikte.

    Lia

     
  • At 6:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Lidia,

    Wat een leuk idee om zo al je avonturen bij te houden!!! Het komt nu wel heel erg dichtbij. Ik ben heel blij dat het er nu eindelijk van gaat komen en dat je al die ellende van hier kunt gaan vergeten. Maar ik zal je wel gaan missen hoor! Zo te lezen zullen jullie een warm onthaal krijgen daar in Australie.

    Het begint nu wel een beetje te kriebelen bij me en zou graag nog een keer langskomen.

    Heel veel succes nog met de laatste dingetjes en ik bel je snel nog even!!

    Groetjes Sacha

     
  • At 1:11 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hallo Tim en Lidia,de tijd om te vetrekken is aangebroken,spannend allemaal,maar ook een uitdaging,we hopen dat jullie een geweldige tijd hebben,en dat jullie daar wat ons betreft 400 worden samen.Mooie site en we blijven jullie volgen.
    Veel geluk,liefs Hennie en Chris from holland,we houden contact.

     
  • At 6:32 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hey Lidia,

    Hoop dat jullie heel gelukkig worden in het verre Aussieland.

    Heel leuk om te zien dat je je eigen weblog hebt aangemaakt, zal met veel interesse jullie verhalen lezen !!! (en stiekum een beetje jaloers zijn als we hier weer slecht weer hebben enzo!)
    Deze site staat gelijk bij mijn favorieten en zal regelmatig even kijken of er iets nieuws te melden valt !!

    Groetjes en een hele veilige reis !!

    Paula

     
  • At 6:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Li en Tim,

    Net zoals iedereen zal ik je weblog in de gaten houden!! Ik hoop dat de reis goed gaat en dat jullie snel je droomhuis hebben gevonden! (bij voorkeur groot want we willen komen logeren!)

    Good luck down under!!

    Annemarie

     
  • At 6:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    He li,

    natuurlijk wil ik je ook via deze weg alle geluk van de wereld toewensen en hopelijk zien we elkaar nog eens. Maar via de mail houden we zeker contact en via deze site kan ik je nog een beetje volgen! hihi!
    veel liefs, Claudia

     
  • At 8:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hallo ex-overbuurtjes, nu verwegbuurtjes,

    Heel veel geluk en goeds toegewenst in 'down under'. Ik zo het donkerbruine vermoeden dat ze daar blij zijn dat jullie komen. Hmmm, ik kan ze geen ongelijk geven...

    Ruben

     
  • At 4:48 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hello Lidia en Tim, zijn jullie goed aangekomen en opgevangen? Het was natuurlijk een hele trip en na een of twee dagen zullen jullie een klein beetje je eigen gang kunnen gaan. En nu op huizenjacht enzovoort. Heel veel succes en we love you en mise you. Aja en Henny

     
  • At 11:12 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Li en Tim,
    Ben benieuwd naar jullie reisverslag. Alles goed gegaan? Ik ga ervan uit dat je in elk geval ter wille van je vrienden snel een internetcafe opzoekt, zodat je iets kunt laten horen. Benieuwd ook naar je geprinte fotootjes.

    Groetjes
    Lia

     
  • At 1:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ik ontving jouw mail, maar klikkend op reply gaf een foutmelding. Vandaar dit antwoord.

    Kan alleen maar zeggen dat hiervan de tranen in mijn ogen schieten!!!!
    Ik duim voor jullie. En waar zit je nou vandaan te mailen??????

     
  • At 11:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Li,
    Ik kijk dagelijks toch even hier of er al iets nieuws is bijgekomen. Ik snap dat je nog geen tijd hebt om hem bij te werken, maar je weet nooit. Aangezien ook niemand anders iets schrijft, dacht ik "ik doe nog maar eens wat". En dus geef ik nog even een reactie op je mailtje van zonet, toen je in tijdnood zat: "beter met kerst op de grond dan aan de grond! Fijne dagen.
    Liefs van Lia

     
  • At 12:14 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hallo Lidia en Tim,
    Ik heb een kijkje op jullie website genomen en ben onder de indruk van wat jullie allemaal al hebben gedaan. Het ziet er hartstikke mooi en gezellig uit.
    Heel veel geluk en plezier daar in het verre Australiƫ.
    Groetjes, Kim, Sandra & Gert Glazer (Eerhart

     

Post a Comment

<< Home