Finally There Now

Monday, May 08, 2006

Leuk van de Toyota Dealer



Wij werden opgebeld door Rob van de Toyota Dealer, hij vroeg of hij mijn auto even mocht lenen want hij had een klant, maar ze hadden bij de Dealer niet zo'n auto staan zoals die van mij. Hij wilde graag een proefritje maken met die klant, dus wij hebben de auto gebracht, en de volgende dag hebben wij hem opgehaald, dat was zaterdag konden we gelijk door naar Ikea. Ik kreeg wel een leen auto mee zodat ik geen dag zonder auto zat. Ik heb gereden in een nieuwe Yaris Sedan stond nog geen 1000 km op de teller. Maar wat wel heel erg leuk was van de Dealer is dat ze mijn auto helemaal hebben gewassen van binnen en van buiten, zelfs de velgen waren weer gepoetst het leek weer een nieuwe auto, en hij was helemaal volgetankt. Nu hij mag het wel vaker vragen.

2 Comments:

  • At 8:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    Dat soort service haalt hier de krant!! Ik weet niet of dat daar normaal is of ook een uitzondering, maar ik zou daar maar heel blij mee zijn. Maar vertel eens..... wat doe je nou de hele dag daar? Als ik naar mijzelf kijk, zijn mijn dagen ongeveer 24 uur te kort. Is dat bij jou nou ook zo?
    Trouwens, waar blijven de antwoorden van al die andere mensen??? Kom op, vrienden van Lidia en Tim, het is hartstikke leuk als iemand reageert op wat je neerzet. Een kort antwoord is toch niet zoveel moeite..........

     
  • At 6:49 PM, Blogger Anouk, Indy en Maya said…

    Hallo Lidia,dat ziet er goed uit die auto!! Is dit jullie nieuwe auto of was dit die leenauto? Hoe is het op het werk van Tim,gaat alles goed? Groetjes uit het noorden, Willaston. Ben en Anouk

     

Post a Comment

<< Home