Finally There Now

Friday, January 27, 2006

Kangeroo Eiland



Een weekje kangeroo eiland samen met mijn broer die net is gearriveerd.En dan hier ons huisje waar we verbleven en lekker elke avond van het uitzicht genoten.Het was erg mooi op het Kangeroo Eiland maar ook vreselijk warm.We hebben veel gedaan zijn naar Pauls place geweest, en hebben daar beesten gevoerd.
24 januari zijn onze spullen gekomen we zitten dus weer in de rommel, we zijn druk alles aan het inrichten samen met mijn broer.
Toch wel erg fijn zo'n extra hulpje erbij anders had ik moeten sjouwen, ik zie me al lopen met onze wandkast.Hierbij nog wat foto's van ons weekje Kangeroo Eiland.

1 Comments:

  • At 2:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Li,
    Vind je het geen tijd worden om die verkleinwoorden uit je woordenboek te schrappen? Je huisje hier heeft alleen al een balkon waar mijn huis bijna op kan.
    Verder ziet alles er weer schitterend uit. Alleen de foto van je broer en de keukenkast wil niet vergroten als ik er op klik.
    Je tweeties staan er ook al allemaal zag ik. Ben hartstikke benieuwd naar de rest van de foto's. Groetjes.
    Lia

     

Post a Comment

<< Home