Finally There Now

Thursday, May 11, 2006

Adoptie Koala



Ja ik kon het weer niet laten ik mag hier in het huurhuis geen huisdieren hebben, dus dan maar weer eentje adopteren zo heb ik toch een beetje het gevoel dat ik een huisdier heb.
Links zie je Cathie Kitty die is gevonden zonder moeder.
En rechts Bonny Willie die had ik vorig jaar al in Nederland geadopteerd.
Zodra we een eigen huisje hebben ga ik me aanmelden bij Fauna Rescue, die zoeken mensen om weesbeestjes op te voeden En dat lijkt me enig om te doen.

3 Comments:

  • At 10:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nou ja, natuurlijk weer een vreselijk aaibaar diertje erbij!!
    Wat een poepies!!!!
    Je moet trouwens toch nog maar eens zoeken hoe je met die tekst moet omgaan, want je begint alweer tussen je foto's. Per slot van rekening heb je tijd zat om daar eens naar te kijken (als je tenminste niet hebt besloten om die hele reut ramen (binnen en buiten) te gaan lappen.
    Groetjes
    Lia

     
  • At 8:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Lidia,


    hier even testje , verleden keer lukte het niet om een berichtje achter te laten.


    groetjes Carolien.

     
  • At 8:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    Yes, het is gelukt!

    complimenten voor je leuke site!
    ik lees regelmatig je site , leuk om je zo te kunnen volgen.
    Volgens mij hebben jullie het heel erg naar jullie zin .
    Geniet er maar van.

    Groetjes Carolien.

     

Post a Comment

<< Home