Finally There Now

Monday, August 07, 2006

Nieuwe Auto



Het is wel een nieuwe auto maar hij is niet van mij, Tom van de Toyota Dealer belde en vroeg of hij nog een keer mijn auto mocht lenen.
Hij had klanten die graag mijn auto wilde zien en Tom gaat een proefritje met ze maken.
Hij kwam mijn auto ophalen en deze kreeg ik dus even te leen, spiksplinter nieuw 13 KM op de teller. Ik ben er natuurlijk meteen in weggegaan, daar moest ik even in rijden.
Dit is de auto die Tim graag wil hebben, maar met de prijs van de benzine die hier toch behoorlijk is gestegen, rijd mijn karretje toch wel iets voordeliger.
Ik kreeg mijn auto keurig gewassen en volgetankt terug, zo kun je nog eens je auto uitlenen.

2 Comments:

  • At 8:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    Dat is verdorie al de tweede keer!! Volgens mij houdt die man een lijstje bij waarin staat wanneer een door hem verkochte auto weer aan een wasbeurt toe is!
    Gewoon iemand die niet wil dat door hem verkochte spullen misschien niet netjes worden behandeld, en het zekere voor het onzekere neemt. Kom daar maar eens om hier in Nederland! Kan ik mijn auto ook even "langsbrengen"? Dat arme ding wordt nooit gewassen.
    Trouwens, mooi leenwagentje!
    Groetjes
    Lia

     
  • At 7:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hey die Tim,Lidia.. de prijs is wel een beetje gestegen maar is nog steeds rond de 70 eurocent.. Dus we mogen niet klagen dacht ik zo!! gr Ben.

     

Post a Comment

<< Home