Finally There Now

Monday, August 02, 2010

Regen en Storm

Afgelopen weekend was het slecht weer regen regen en nog eens regen, en zaterdag stormde het er ook nog eens vreselijk bij. Ja wat ga je dan doen in zo'n weekend, wij vermaken ons wel hoor.Lekker poffertjes bakken voor de lunch, geweldige pan het bakgedeelte kan er af dus makkelijk te reinigen.
Heerlijk met poedersuiker en roomboter.
Daarna heerlijke roomboter sprits gebakken voor bij de thee.
Toen ook maar appelbollen gebakken als toetje.
En tussen door nog even een dikke trui gebreid voor Barbie.
En voor als de winter voorbij is een jurkje met een laag uitgesneden rug.





3 Comments:

  • At 9:52 AM, Anonymous Lia said…

    Gatver..... op een of andere manier lukt het jou met je rotfoto's toch weer telkens om mij met een mondvol speeksel te laten kijken naar die overheerlijke baksels.... Ik kan ze niet alleen bijna ruiken, maar zelfs bijna proeven..... Volgens mij ben jij de enige die mij laat "aankomen van je foto's.... ". Muts!!!
    En wat een schattige barby's weer....
    Lia

     
  • At 6:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    ha,ha, ja inderdaad maak ons maar lekker! om zo in te bijten...
    Ik ga ook op zoek naar z'n poffertjes pan , heerlijk ...

    Je kleertjes zijn weer heel mooi .

    Groetjes Carolien.

     
  • At 4:47 PM, Blogger Tamara Slingerland-Verschuur said…

    En ik moet 5 kilo afvallen! Bedankt hoor haha, gelukkig heb ik veel fruit in huis dat ga ik maar snel een appel pakken, heb ik toch nog een klein beetje een appelbol gevoel.
    Groetjes
    Tammy

     

Post a Comment

<< Home