Finally There Now

Saturday, June 05, 2010

Post uit Sri Lanka

Ik heb post gekregen uit Sri Lanka, weten jullie nog dat we een garage sale hebben gehouden en dat we toen dat geld wat we hadden verdient die dag, hebben overgemaakt naar de Stichting Ayubowan. Die Stichting die zich inzet voor de kinderen in Sri Lanka. Nu van dat geld heb ik samen met een stel brei en haak maatjes een meisje gesponserd. Marinanne van de Stichting is samen met Chrisje een schrijfouder naar Sri Lanka geweest. We hadden wat meegegeven voor ons schrijfkindje en hieronder dus de briefjes die ze naar ons schrijft met wat foto's. Bedankbriefje van ons schrijfkindje Ann Thakshila.
En hier heeft ze nogmaals een bedankje geschreven op een kaart.

Hier zit ze op schoot bij Chrisje.
Hier staat ze dan met een Koala, als je op zijn buikje drukt geeft hij didgeridoo muziek. Nu dat vonden ze wel wat.
Hier nogmaals op de foto met aunty Chrisje.
En hier liggen dus alle presentjes voor de meisjes, het zal wel feest zijn geweest voor al die dametjes. Toch leuk dat we op deze manier zien waar we het voor doen.
Verder brei ik nog steeds voor die Stichting, afgelopen maand toch een grijze gebreide poes verkocht, en ook een Barbie setje. Dus begin deze maand kon ik toch weer iets over maken voor ons schrijfkindje.
Mocht er iemand zijn die ook graag een schrijfkindje wil hebben, kijk even op
http://www.ayubowan.org/




2 Comments:

  • At 4:14 AM, Anonymous Anonymous said…

    super leuk ! de waardering is groot van de meisjes en de spulletjes wordt met veel plezier ontvangen. Wat ontzettend leuk dat je daar een bedankje voor terug krijgt met foto's ! Jullie inzet is super !

    Groetjes Carolien.

     
  • At 8:32 AM, Anonymous Lia said…

    Mooi meisje, hoewel ik bij het woord "schrijfkindje" toch iets jonger in mijn gedachten had. Dit meisje is denk ik al een jaar of 14? Hartstikke leuk om een persoonlijk briefje te ontvangen.
    Hopelijk kan ze dank zij de sponsoring een opleiding gaan volgen. Goed doel en erg belangrijk. Maar ja.... er zijn zoveel goede doelen... Soms word ik daar toch moedeloos van. Je moet altijd keuzes maken. Ik vrees dat noch Bill Gates, noch Oprah, geld genoeg verdienen om alle goede doelen voldoende te kunnen ondersteunen. En het is bekend dat die toch echt heel veel weggeven. En zelfs dat is niet genoeg helaas. En het ene doel is nooit belangrijker dan het andere, want voor veel mensen/dieren is de nood hoog.... Ik vind dat zó moeilijk.
    Maar ja, alle beetjes helpen, voor welk doel dan ook.
    Lia

     

Post a Comment

<< Home