Finally There Now

Friday, March 19, 2010

Oproep

Hallo Luitjes
Hier even een vraagje via mijn site, een vriendin van mij gaat binnenkort naar Sri Lanka.
Zij gaat de schrijfkindjes van ons bezoeken, nu heeft ze van een drogist bij haar in de buurt al wat kleine dingetjes gekregen, kleine zeepjes enz.
Nu wil ze graag voor de meiden daar wat van die kleine parfumflesjes meenemen.
Zitten er misschien onder mijn familie vrienden en kennissen die ooit die flesjes spaarde en er niets meer mee doen, of er gewoon een paar hebben liggen.
Ik bedoel dus die hele kleine flesjes die je altijd cadeau kreeg als je iets kocht bij de parfumerie winkel.

Mocht iemand ze kwijt willen wil je me dan even mailen, je kunt op de Koala klikken om me te mailen.
Alvast bedankt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home