Finally There Now

Tuesday, March 02, 2010

Onze Klusjesman

Zaterdag 6 maart vertrekt hij weer, maar deze week klust hij nog even voor ons. Dit is dus het dek wat over de septictank heen zit. Ton is het nu aan het beitsen, ik heb gisteren dat spul gehaald en gevraagd of hij het in Jarra kleur wil maken. Maar het is wel erg rood hoor, ik ga zo als Ton klaar is even terug en vraag of hij het iets donkerder kan maken voordat de tweede kleur er op gaat. Dit dek zit vlak naast ons terras dus we kunnen het gebruiken als zitplaats, als die meneer komt voor de service aan de septictank (eens in het kwartaal) dan trekken we zo de bovenkant van het dek naar achteren want dat hebben ze gemaakt op wielen. Als het helemaal klaar is zal ik weer foto's maken met de kussentjes er bij, maar voor die tijd komen nog eerst de vakantie foto's hoor.

4 Comments:

  • At 9:33 AM, Anonymous Lia said…

    Ziet er schitterend uit hoor. De controleur zal wel verrast zijn omdat het zo netjes is weggewerkt. Ik vind het wel een mooi kleurtje.
    Maar begrijp ik nou goed dat je in feite met een mooi kussentje boven je eigen uitwerpselen gaat zitten?
    In elk geval, jou kennende, zal niemand in de buurt het zo netjes hebben weggewerkt.
    Lia

     
  • At 12:56 PM, Blogger Tamara Slingerland-Verschuur said…

    Hoi Lidia,
    Ik hoop voor je dat je geen draai om je oren krijgt als je vraagt de kleur te veranderen haha.
    Groetjes
    Tammy

     
  • At 12:09 AM, Anonymous Anonymous said…

    Dit noemen ze 'twee vliegen in één klap' een septictank mooi weggewerkt om vervolgens heerlijk te kunnen genieten van een super de luxe loungebank ! well done !

    Ben benieuwd naar het eind resultaat.

    groetjes Carolien

     
  • At 5:37 AM, Blogger annemie said…

    leuke blog hoor!!! Alvast nog veel succes toegewenst en groetjes

    Annemie

     

Post a Comment

<< Home