Finally There Now

Tuesday, December 22, 2009

Hij is er!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jawel Ton (mijn broer) is aangekomen, hij heeft de sneeuw ingeruild voor 30 graden warmte.
Hier zit hij dus in, wij zijn snel naar beneden gegaan om hem op te vangen, want vorig jaar was hij zo snel buiten.
Daar komt hij dan eindelijk naar buiten was deze keer beslist niet snel we stonden een uur op hem te wachten.Thuis aangekomen eerst een lekker bakkie koffie met uiteraard eigen gebakken kruidkoek met rozijnen en noten. Ja hij had dat zo vaak op se site voorbij zien komen dat hij het wel nu toch wel eens mocht proeven. Het was heerlijk weer 30 graden dus we hebben heerlijk buiten gezeten de hele middag. Sávond lekker geBBQ maar wel binnen gegeten want er waren wel erg veel vliegen en als die op je eten gaan zitten kan ik dat toch echt niet waarderen.


2 Comments:

  • At 4:56 PM, Blogger Coby said…

    Lidia ik wens jullie heel veel plezier met de komst van je broer, stuur een beetje warmte naar ons toe please want ik ben die sneeuw echt vreselijk zat (nu al hahaha)...

     
  • At 11:16 AM, Anonymous Lia said…

    Hartstikke veel plezier met het bezoek van Ton. En inderdaad, net als Coby ben ook ik die koude troep meer dan zat......
    Hoewel ik mij best kan voorstellen dat je met zulk weer af en toe denkt..... sneeuw is ook leuk.
    Geloof mij maar..... die lol is er snel af!!
    Lia

     

Post a Comment

<< Home