Finally There Now

Monday, November 23, 2009

Weer aardig wat gedaan

Hier wat foto's van alles wat, de tuin en ook wat ik heb gehaakt / gebreid en gebakken. Dit is onze voortuin, jullie wisten dat we graszaad hadden gebruikt, nu dus hier het resultaat een mooi groen veldje.
We zijn ook begonnen met de smalste zijkant van ons, als je er voor staat de linkerkant
Herkennen jullie deze foto nog, toen Tim was begonnen met de retaining wall, heb ik vast wat kleine plantjes geplant.

Dat ziet er nu dus zo uit, het groeit zelf helemaal omhoog tegen het hek aan. Zoals jullie kunnen zien hebben wij kleine stekjes van die zelfde plant op het schuine gedeelte geplant.Als dat net zo snel groeit als de eerste die we hebben geplant, zie hoe mooi dik het is.
Zou toch mooi zijn als die hele schuine kant zo mooi bedekt zou zijn met die grondbedekker, naast het beton komt een pad waar je gewoon kunt lopen, dus daar geen planten die staan bovenop en dat vonden wij genoeg.

Dan heb ik hier nog een Barbie setje gemaakt, het truitje is gebreid en de wikkelrok is gehaakt net als de hoed.
Dan nog een Bossom Friend gehaakt.


Spelden kussnes gehaakt.
En een eigenwijze muis gehaakt.
Twee gulzige katten gebreid, de een iets dikker dan de ander.

Kreeg een recept van een Zucchine Slice, dus meteen gemaakt.
En dit is een kruidkoek met kaneel appelcreme uit het boekje de Ditjes en Datjes. Toen ik hem had gemaakt heb ik hem in de koelkast gezet, ik dacht met die creme ertussen is dat lekkerder.
Toen we dus een stukje namen was de kruidkoek helemaal droog, ja meteen opeten doe je ook niet met zijn tweetjes. Dus het recept lag al in de vuilnisbak. Maar toen dacht ik als ik nu eens een stukje afsnij en dat dan even in de magnetron op warm, misschien is dat wel lekker.
Dus meteen het recept weer uit de vuilnisbak gevist, want het is verrukkelijk.
Ik ga hem van de week weer maken en dan maak ik extra kaneelcreme, want ik snij de koek door en doe ook nog een laagje kaneelcreme ertussen. En dan voordat je hem eet even verwarmen heerlijk bij de koffie.












4 Comments:

  • At 1:24 AM, Anonymous Lia said…

    Jeetje mina, wat hebben jullie allebei weer een hoop gedaan. Schitterende tuin wordt het zo.
    En al je brei- en haakwerkjes zijn ook weer buitengewoon schattig. En dan ook nog tijd om die lekkere dingen te bakken. Ik schaam me bijna dat ik zo weinig doe.
    Groetjes,
    Lia

     
  • At 4:36 PM, Blogger Unknown said…

    tjonge bezige bijtjes!!! en dat met die warmte!

    super!

    groetjes
    Monja

     
  • At 10:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    wauh... je tuin wordt echt mooi !
    je brei werkjes zijn super Crea Bea,
    en je bakkunsten zien er weer heerlijk uit , kortom geweldig weer.

    complimenten voor je altijd mooie scherpe foto's !

    groetjes Carolien

     
  • At 3:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    hmmmmmmmm lijkt me heerlijk
    groetjes linda

     

Post a Comment

<< Home