Finally There Now

Wednesday, October 21, 2009

Mededeling Alweer

Hier maar weer even een mededeling, ja het gaat een beetje vervelen, maar ik wil toch wel weer even laten weten dat het Internet bij mij WEER niet werkt.
Ik krijg soms mails binnen, heb dus even verbinding wil ik antwoorden dan is de verbinding alweer weg.
Dus mochten jullie niet snel antwoord krijgen als jullie mij mailen, dan weten jullie het dat het niet aan mij ligt.
Ik ga nu weer eens in de week naar de Bibliotheek, om daar weer op de computer te werken, en al mijn mails na te kijken.

Laten we hopen dat het toch ooit eens beter gaat worden, maar we zien wel, ik zit drie jaar aan die Satelite Broadband vast.
Wist ik veel dat het zo slecht zo zijn, dan had ik wel een jaar genomen.

2 Comments:

  • At 4:05 PM, Blogger Unknown said…

    goh wat vervelend voor jullie zeg!
    sterkte en hopelijk snel verandering :)

    groetjes

     
  • At 7:55 AM, Anonymous Lia said…

    Ja, als je alles van tevoren wist.... Het is toch in het begin wel beter geweest. Hopelijk wordt het snel opgelost en gaat het weer werken zoals eerst. Sterkte hoor.
    Lia

     

Post a Comment

<< Home