Finally There Now

Tuesday, August 25, 2009

Duivekater

Vroeger kochten wij altijd Duivekater in Purmerend, nu kreeg ik een mail van Ton met de vraag hebben jullie daar ook Duivekater? Haha want daar zat hij op dat moment lekker van te smullen.
Hij dacht na al dat heerlijks wat ik steeds op haar site zie, en niet kan proeven zal ik eens iets eten wat ze daar niet heeft.
Nu natuurlijk hebben wij die overheerlijke Duivekater hier niet, maar ik ben niet voor een gat te vangen hoor, ik dacht ik zal mijn broer wel krijgen. En zoals jullie zien heb ik een Duivekater gebakken, ik heb dan niet die mooie omgekrulde eindjes, maar dat komt omdat ze het volgens het recept in een vorm bakken. Ja na even zoeken op het Internet toch een recept gevonden. Het is wel veel werk want het moet een paar keer rijzen. Maar hij is erg lekker, vooral met een lekkere laag roomboter er op.

2 Comments:

  • At 8:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    Heerlijk!!!! en dan met een laag roomboter smul je volgens mij z'n heel brood weg .Ohh lekker hoor .

    groetjes Carolien.

     
  • At 9:18 AM, Anonymous Lia said…

    Ja hoor, vanwege mijn crash loop ik natuurlijk vreselijk achter met mijn commentaartjes....
    En tuurlijk ziet deze er weer verrukkelijk uit....
    Lia

     

Post a Comment

<< Home