Finally There Now

Tuesday, July 14, 2009

De hele dag regen

Het is vreselijk slecht weer op dit moment, heel erg veel regen.
Maar ik heb gisteren spaggetti gemaakt en dat is altijd genoeg voor twee dagen, dus ik hoef vandaag de deur niet uit. Heb ik dus mijn eerste haakwerkje afgemaakt, en het was leuk en het gaat veel sneller dan breien.
En tussen door ook nog maar even een heerlijke tulband gebakken, gevuld met dates en cranberries. Ik heb net een stukje geproefd en hij is heerlijk, dus als Tim thuis komt gaat hij eerst aan de thee met tulband.

1 Comments:

  • At 8:53 PM, Anonymous Lia said…

    Crea Bea......
    Ontzettend leuk is ie weer. En je tulband ziet er verrukkelijk uit.
    Dat jullie niet dichtgroeien is mij een raadsel......
    Misschien eens een foto van jullie die een beetje dichtbij is genomen, zodat we kunnen zien dat jullie vast véél dikker zijn dan jullie van veraf lijken? :-))
    Lia

     

Post a Comment

<< Home