Finally There Now

Saturday, May 30, 2009

Mededeling

Hier even een berichtje over mijn provider, ik heb sinds kort dus Internet via de Satellite.
En ben ik daar blij mee, nee niet echt want ik ontvang niet alle mails.
Dus mochten jullie geen antwoord krijgen op een mail die je naar me toe zend, mail dan ook even naar faroekfeisal@hotmail.com
Daar kijk ik elke dag even sinds ik de Satellite verbinding heb.
Zouden jullie ook een test willen doen en me even een mail willen sturen naar activ8 en dezelfde naar hotmail. Deze test heb ik ook een keer gedaan met mijn Hobbyvrienden, nu zou ik hem graag nog een keer met jullie willen doen.
Voor mij weer even handig om te kijken welke wel en niet aankomen.

Bij mijn vriendin Lia kwamen er erg veel terug bij haar, en die heeft ze allemaal weer doorgezonden naar mijn provider, die heeft beloofd er naar te kijken.
Maar nu kreeg ik net een mail van mijn broer en die vertelde dat hij had gemaild en die zijn dus weer niet aangekomen, dus erg veel heeft de provider nog niet gedaan.

Nu is er iemand bij mij geweest om te kijken en die vertelde dat het ligt aan de provider van Lia, maar nu hoorde ik dus dat ze ook van mijn broer niet aan kwamen.
Alleen mijn broer heeft dezelfde provider als Lia, dus voor mij niet echt te controleren dan.
Dus ik hoop dat jullie even willen meewerken en me allemaal een mailtje willen sturen zowel naar activ8 als naar hotmail.

Alvast allemaal bedankt voor de medewerking.

1 Comments:

  • At 11:42 AM, Anonymous Anonymous said…

    Bij mij komen ze ook niet aan Lidia, had je net een mail gestuurd om te vragen hoe je internet bevalt ha ha.
    Gr
    Tammy

     

Post a Comment

<< Home