Finally There Now

Wednesday, April 29, 2009

Slecht Weer

Het heeft bij ons een paar dagen flink geregend, wat een baggerbende heb je dan als je tuin nog niet klaar is. Dus wij hebben de tuin even gelaten voor wat het is, veel te nat om in te werken.
Hiernaast kun je zien hoe het regende.

Toen ging het nog wat harder regenen, goed te zien op deze foto.
Geen wonder dat hij onder ons dak ging zitten, in die regen kun je toch niet vliegen, dit is een vlinder, Tim zegt dat het nog een kleine is, maar ik vind het een monstervlinder.
Maar de regen is al weer voorbij, dus vandaag toen Tim uit zijn werk kwam hebben we nog wat plantjes er bij gezet. Ik kon dezelfde er nog bij krijgen, ik hoop dat ze net zo vlug groeien als de eerste die ik kocht, want die hangen al behoorlijk over de balk heen.
Tim ging gelijk even door met de grond om gooien, het was nu wat zachter vanwege de regen, dus hij zei daar maak ik gelijk gebruik van, straks is het weer droog dan kom ik er weer niet doorheen.
Dit stuk heeft hij gedaan, toen was het alweer donker. In het weekend maar weer verder. Zien jullie de plantjes de middelste had ik als eerste gekocht, rechts daarvan is de tweede zending, en helemaal links wat ik vanmiddag heb gekocht. Hoop dat ze toch nog snel groeien ondanks het koude weer.





1 Comments:

  • At 10:32 AM, Anonymous Lia said…

    Zit ie wel eens??? jouw Tim???
    Volgens mij zijn jullie bijna 24 uur per dag bezig. Tim klust na zijn werk, en jij bakt allemaal verrukkelijke dingen..... Bewonderenswaardig hoor. Ik voel mij vreselijk lui als ik dat allemaal zie..
    Lia

     

Post a Comment

<< Home