Finally There Now

Tuesday, March 31, 2009

Salontafel

We hebben een salontafel gekocht, we hadden hem al gezien maar ze brengen niet naar ons dorp. Dus ik moest hem zelf ophalen, nu kan dat wel in mijn kleine karretje, maar ik wist niet of diegene bij het pakhuis wel zo vriendelijk zou zijn om ook mijn klep van de auto dicht te binden. Ik vertelde dat tegen een vriendin van mij en die zei meteen ach kom op we gaan hem samen halen, ze zullen best wel helpen en mocht dat niet zo zijn dan doen we het samen. Tim wilde er geen vrij voor nemen, want hij wil zijn dagen sparen zodat we als Ton komt ook weer op vakantie kunnen. Hier zit hij in de auto helemaal in een krat, die meneer had hem in het krat gelaten omdat hij helemaal van glas is. Wat wij al allemaal hebben vervoerd in dat karretje, hij lijkt klein maar er kan best veel in als de achterstoelen plat zijn. En heerlijk toch ik kan zo naar achteren rijden met de auto ruimte zat, en wel zo makkelijk om de auto leeg te halen, want alles kan zo via het terras naar binnen.
Hier staat hij dan, het gaat er toch steeds gezelliger uit zien. En dan is dit nog maar de lounge, er komen nog meer foto's van het hele huis, maar daar wacht ik mee tot de lamellen hangen.

Van de andere kant genomen, als Tim thuis komt drinken wij hier eerst een portje voordat we gaan eten. We kunnen hier ook heerlijk naar de muziek luisteren.


2 Comments:

  • At 10:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    zeker handig ! en vooral dat je via de achterkant van je huis al je spullen zo makkelijk kwijt kan. Mooie Salon tafel ! Ja, je huis gaat er steeds gezelliger uitzien , wat zal dat over een tijdje wel niet zijn ! een echt paleisje dus. Mooi hoor.

    groetjes Carolien

     
  • At 9:43 AM, Anonymous Lia said…

    Prachtig hoor. En het glimt als een spiegel allemaal. Is het glas of plexiglas? In elk geval is ie erg mooi. Ben benieuwd hoor, naar een serie foto's van het hele spul...
    Lia

     

Post a Comment

<< Home