Finally There Now

Monday, March 02, 2009

Wij zijn weer verwend

Wij hebben weer een geweldig pakje ontvangen, van onze vriendin Lia uit Almere. Ik had aan Lia gevraagd of ze een witte paraplu voor me wilde kopen, ik had namelijk iets gezien via Internet bij een zaak die bij Lia om de hoek zit. Maar daar zat wel een beertje op, dus Lia is voor mij gaan kijken of ze helemaal wit kon kopen. En daar is ze geweldig in geslaagd ik kreeg er zelfs twee een voor in de motor en een voor in de auto. Ik wilde al heel lang een witte, (niet voor de regen maar voor de zon) maar waar ik hier ook keek altijd zwart en andere donkere kleuren. En Lia zei, zeg ook maar even wat je lekker vind want dan maak ik net zo een pakketje als je zuster heeft gedaan, want om nu alleen twee pluutjes op te sturen is zonde van de portokosten, dus ze heeft een leuk doosje voor me gevuld. Kennen jullie dat pakje van Venz het heet plakkie, het zijn hele dunne plakjes chocolade, en ze zijn heerlijk voor op brood we hebben ze meteen geproefd. En het is niet te geloven maar de bovenste plakjes waren gebroken maar de onderste waren zelfs heel, dus de post heeft netjes met het pakje omgesprongen, uiteraard was het wel weer open gemaakt.

2 Comments:

  • At 9:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    Wat een leuke attentie van Lia!
    en wat een super idee en erg praktisch een witte paraplu heb je wel nodig bij jullie met zo nu en dan 40 graden.pffff

    groetjes Carolien.

     
  • At 10:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    Veel plezier ermee. En ach, gebroken plakjes smaken hetzelfde moet je maar denken :-))
    Groetjes,
    Lia

     

Post a Comment

<< Home