Finally There Now

Thursday, December 18, 2008

Even snel


Hier even snel twee foto's om jullie te laten zien dat we wel aan het werk zijn in ons nieuwe huis. Helaas is het Internet gebeuren hier om te huilen, ik had weer drie dagen geen verbinding. Vandaag in de ochtend geprobeerd maar weer niets, ik dacht voordat ik naar de Bibliotheek ga toch nog even proberen, en ja hoor verbinding dus snel even iets neer zetten voordat ze me weer afbreken. Hier zien jullie mijn inloop pantry, die is bij de meeste mensen een diepe kast, maar wij hebben hem zo groot laten maken dat ik er kasten met een aanrechtblad in kon zetten. En op het aanrechtblad heb ik dus machines gezet die ik nu zo kan gebruiken, zonder ze eerst uit een kast te hoeven plukken. Ik heb alweer brood gebakken en in het weekend ga ik de ijsmachine weer aanzetten, heerlijk mascarponeijs maken.

2 Comments:

  • At 11:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Lidia, schitterend die inloop kast. Je hebt nu in de keuken altijd genoeg ruimte en het blijft netjes. Ik ben zo benieuwd hoe het zal zijn als jullie helemaal klaar zijn. Wat vervelend dat je steeds geen internet hebt, is daar iets aan te doen? Nou sterkte met de laatste lootjes.

    Gr. Aja.

     
  • At 7:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    O, wat ideaal al die apparaten op een rijtje gebruiksklaar. Te gek hoor. En wat een ramp die verbinding. Weet je al of dat normaal is of dat er iets anders aan de hand is? Misschien moet je toch even informeren, of klagen. Voor hetzelfde geld weten ze niet dat die verbinding zo rottig is. Per slot van rekening betaal je er toch goed voor.
    Lia

     

Post a Comment

<< Home