Finally There Now

Wednesday, November 26, 2008

Eethoek en Vitrinekast gebracht


Dit kon ik er nog net even opzetten voordat ze mij morgen gaan afsluiten.
Vandaag kwamen ze dus mijn eethoek en mijn vitrinekastje brengen.
Morgen op mijn gemak (nadat we een nieuwe voordeur hebben opgehaald) het vitrinekastje vullen. Dan gaat Ton een nieuwe voordeur plaatsen, want de voordeuren die ze hier gebruiken zijn bijna allemaal van MDF. En wij willen graag een stevige deur.
Dit was dus even het laatste berichtje van mij, ik laat me weer horen zodra ik weer Internet heb.
Klik even op de foto, want in het groot is het veel mooier.

1 Comments:

  • At 11:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hij is schitterend. Het glimt je wel tegemoet hoor. Ziet er heel erg mooi uit. Sterkte zonder je internetverbinding...... Hopelijk ben je gauw weer aangesloten.
    Groetjes,
    Lia

     

Post a Comment

<< Home