Finally There Now

Saturday, October 25, 2008

We have Great Neighbours

Wij hebben geweldige buren, we waren vandaag op ons land en ons gras was erg hoog. Er waren al slangen gezien, zelf hebben we ze niet gezien. Maar iemand aan het begin van de straat vond er ook een in de tuin, die was door haar hond doodgebeten. De buurvrouw van het laatste huis kwam naar ons toe, en ik vertelde haar dat we iemand hadden gebeld om ons gras te maaien. Die persoon zou komen met een Ride-On en hij zou $40.00 per uur rekenen. Zou je denken dat valt wel mee, maar hij had 5 uur nodig zei hij. Nu daar moest zij ook wel even om lachen, ze zei meteen wij hebben een Ride-On die mag je best lenen.
En daar hebben we meteen gebruik van gemaakt, Tim is meteen begonnen. Ik had natuurlijk geen fototoestel bij mij, ben terug naar huis gegaan om die te halen want dat wilde ik wel even vastleggen.
Hier is Tim even afgeleid, de koeien kwamen allemaal naar ons toe.
Tim op weg naar de koeien die zich niets van het maaien aantrokken.
Het zijn er aardig wat, ik ben maar even naar ze toe gegaan en heb ze vers gemaaid gras te eten gegeven. Ze waren in het begin behoorlijk bang, liepen weg maar kwamen toch maar weer terug en begonnen uit mijn hand te eten.
No even een foto dichterbij genomen, ik vind het zo geweldig gezicht met de koeien op de achtergrond.
Toen Tim klaar was is hij er nogmaals overheen gegaan, heeft toen wel de maaier lager gezet zodat het gras helemaal fijn gemalen werd. Hij is 1,5 uur bezig geweest, dat was toch even snel gepiept. Zondag gaan we terug om de zijkanten te doen met de wippersnipper, en dan ook nog de hoge stukjes hiervoor aan. Tim wilde daar niet met de Ride-On over gaan want er lag wat rommel van de bouw. En aangezien we de Ride-On leende waren we daar erg voorzichtig mee.






4 Comments:

  • At 5:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Lidia,
    Wat vind ik dat leuk te lezen dat jij ook wippersnipper zegt, ik vond dat zo'n leuk woord toen ik het voor het eerst hoorde van mijn oom. Je bent dus aardig geintergreerd. Geweldig zulke buren, wij hopen ze ook te krijgen.
    Groetjes
    Tammy

     
  • At 1:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nou, dat zijn zeker geweldige buren. Fijn idee is dat. En schitterend met die koeien zo. Heerlijk om zo uit je eigen tuin op zoveel koeien te kijken. Ik moest erg lachen om de naam wippersnipper.
    Lia

     
  • At 2:45 AM, Blogger Tommie said…

    Ben ik weer even niet geweest, lijkt het zonder de tekst te lezen wel of Tim opeens 'boer' is geworden...:)

    Wat een geweldig gezicht, die koeien op het einde van jullie land. En ik denk dat jullie ook zelf wel een ride-on zullen aanschaffen toch? anders is het niet te doen dat stuk joh....

    Ik heb lang niet zoveel, maar maai me een ongeluk met een normale electrische grasmaaier. Tevens lijkt me dit ook veiliger mbt hoog gras voor slangen enzo??

    Heb al een leuk plekkie gespot voor een kippenhok ofzo hihihi....

    Voor de rest gaat het gestaag de goede kant op, mooie glasplaat voor de keuken, je vloeren zijn prachtig en de badkamer begint ook echt te lijken...

    Het wordt een echt paleis hoor, wow ben echt WEL jaloers hihihi....

    Nu maar aftellen.....

    Dikke knuffel en lebbers van de woefs,

    Paula

     
  • At 4:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Lidia en Tim,

    Wel een heel mooi gezicht hoor, en het wordt volgens mij erg mooi.
    Jullie hebben toch ook een heel groot stuk land om het huis. Ik ben wel zo benieuwd hoe het er uit ziet als het helemaal klaar is. volgens mij grandioos. We blijven het steeds volgens op jou site. De keuken ziet er ook mooi uit.
    Veel plezier nog en tot mails.

    groetjes,

    Aggy en Piet en Kids

     

Post a Comment

<< Home