Finally There Now

Tuesday, October 14, 2008

De vloeren zijn gereinigd en kijk eens hoe mooi ze al glimmen. De buurvrouw zei al als de vloeren schoon zijn beginnen ze met schilderen.
Als ik er met met stoom reiniger over heen ben geweest gaan ze vast nog veel meer glimmen.
En ja hoor de schilders zijn ook begonnen, het gaat echt heel snel de buren daar zeggen ook steeds, jullie huis gaat zo veel sneller dan die van ons, jullie hebben een goede bouwer genomen.
En vorige week heb ik in het huis de kleur uitgezocht voor mijn glasplaat achter het kooktoestel.
Bij de bouwer was dat zo moeilijk omdat je maar een klein stukje bij je heb van je keuken, de bouwer zei toen beter niet nu uitzoeken, we bellen je wel als Adam de maat gaat opnemen voor de glasplaat. En die belofte zijn ze netjes nagekomen, want hij belde mij wanneer ik kon komen zodat ik de kleur kon kiezen in de keuken. Nu ik vond het evengoed nog erg moeilijk, ik hoop dat ik de juiste kleur heb genomen. Het is grijs met een stippie er in, in ieder geval veel beter schoon te maken dan tegeltjes.



2 Comments:

  • At 11:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    Jeetje, dat glimt prachtig. Nu lijkt je huis nog eens dubbel zo groot, omdat je je hele interieur ook nog eens weerspiegelt ziet.....
    Ze gaan inderdaad als een speer!

    En.... natuurlijk hier ook nog even gefeliciteerd!! (had ik eigenlijk gisteren moeten doen hè?)

    Lia

     
  • At 11:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    Zo joh, wat mooi, je kunt er zo op schaatsen haha! Hoe krijg jij die tekst tussen de foto's, mij is dat nog steeds niet gelukt.
    Nou sterkte verder, we zien jullie verhuizing tegemoet.
    Groetjes
    Tammy

     

Post a Comment

<< Home