Finally There Now

Thursday, September 18, 2008

Kon het niet laten

Ik kon het niet laten om toch maar weer even te gaan kijken. Toch erg leuk als je ziet dat ze elke dag weer wat doen. Toen ik de hoek om kwam zag ik deze auto al staan, wist meteen dat ze weer aan de gang waren.
Hier de huiskamer alle hoeklijsten zaten overal al om heen.
En hier zien jullie dat ook de plinten er op zitten, ze vertelde mij dat maandag of dinsdag de keuken komt. Ik het weekend gaan we maar niet want alles zit op slot. Stom want ik wilde eigenlijk de achterdeur van het slot halen, ik dacht als ze dat dan niet zien kunnen we er in het weekend in. Maar ik ben het vergeten, volgende week zal dat wel niet lukken want als de keuken er eenmaal in staat, lopen ze vast alle deuren na. Die knaap die jullie zien is bezig de sloten en de knoppen op alle deuren te zetten.


3 Comments:

  • At 11:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    wouh!! wat gaat dat snel en wat is het groot.
    Ontzettend leuk om te zien hoe het verloop gaat van julie huis !
    Weten jullie ongeveer al een datum van aflevering?

    groetjes Carolien.

     
  • At 9:09 AM, Anonymous Anonymous said…

    Jeetje, toch eigenlijk te gek voor woorden dat ze nota bene degene voor wie het pand gaat worden, de aanstaande (en eigenlijk dus zelfs de eigenaar op dit moment!!) de toegang ontzeggen.....
    Stel je voor.... je laat een costuum aanmeten bij een kleermaker, en die weigert jou om, zolang hij aan het naaien is, te bekijken of je de stof mooi vindt, of het costuum sowieso past...... Pas als hij helemaal klaar is met naaien mag je het eigenlijk voor het eerst bekijken en passen of de maten kloppen.... Dat kan toch eigenlijk niet???
    Lia

     
  • At 9:19 AM, Blogger Tim en Lidia said…

    Hi Lia
    even reageren op jou reactie,ik ben het niet snel met hun eens hier, maar ik kan er in dan moet ik de opzichter bellen, die je niet te pakken krijgt en die jou ook nooit terug belt. Ik wil dus proberen om een kopie te maken van de sleutel als een van die knapen hem tenminste wil meegeven. Anders moet ik proberen via de bouwer de sleutel te krijgen, en dan een kopie maken. Maar zodra de spullen er in gaan, kun je er altijd overdag als hun er zijn in.Maar in het weekend is alles afgesloten, voor eventuele diefstal van de spullen. Het is voorgekomen dat de keukens er uit werden gestolen.Dus ik begrijp dat ze daar best voorzichtig mee zijn.
    Lidia

     

Post a Comment

<< Home