Finally There Now

Friday, September 05, 2008

De Certificaten van Aggy

Jawel Aggy heeft ook een foto gezonden van haar twee adoptie Koala's.
Dus die zet ik hierbij natuurlijk ook even op mijn site.
Van haar zoon en dochter krijg ik nog een foto, en die laat ik dan ook weer even hier zien.
Leuk om aan de muur te hangen toch.

Schattig hoor als ik dit weer zo zie, ik denk dat ik zo ook nog maar eentje ga uitzoeken.
Ik ga dan vragen of ze mijn certificaat niet willen lamineren, want ik doe hem in een lijstje, dan is het lamineren niet nodig.

1 Comments:

  • At 10:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    Leuk hoor. Aggy gefeliciteerd met je adoptiebeestjes.
    Ze zullen in dat hospitaal wel verbaasd zijn waar ineens al die Nederlandse adoptieouders vandaan komen...
    Groetjes
    Lia

     

Post a Comment

<< Home