Finally There Now

Saturday, August 30, 2008

Lampen van Ikea

Wij zijn zaterdag weer even naar Ikea geweest, we gingen eigenlijk voor een kast kijken. Toen zagen wij deze staande lamp, afgeprijsd naar 25,- dollar echt goedkoop, er zit ook een dimmer op dus je kunt er bij lezen maar je kunt het ook gezellig maken met wat zachter licht. Jullie zullen wel denken wat een zooitje daar in huis, want de kastje voor in mijn inloop pantry staan ook al in de kamer. Denk niet dat het blauwe deurtjes zijn, het is een beschermlaag die op de deurtjes zitten, de deurtjes zijn glimmend wit.
Toen zag ik een bak staan met allerlei lampen er in, deze zat in een doos die helemaal stuk was en weer een beetje aan elkaar geplakt. De meeste mensen zullen er aan voorbij lopen, want je denkt al snel ach die is vast niet kompleet. Maar wij hebben de doos helemaal geopend en alles na gekeken, en jawel hij was helemaal kompleet. En raad eens wat hij kost 1,-- dollar, dat is toch niet te geloven. Mooi voor aan het plafond in mijn computer kamer, waar ik ook brei en andere dingen maak, heb ik in ieder geval goed licht.
Je kunt hem helemaal recht hangen, maar zoals jullie hier zien kun je hem ook wat verstellen, en in een ander model ophangen.


2 Comments:

  • At 9:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ziet er weer geweldig uit. Leuke lampen. En dat kastje doet mij ineens weer denken aan mijn keuken. Ik had heel zachtgeel uitgezocht, en toen de keuken werd geleverd, wat al door een hoop gedoe behoorlijk stressvol was geweest, opende ik de verpakking en zag ik ook deze kleur. Maar dat vreselijke blauwe plastic zat er zo strak en glad omheen, dat ik ervan overtuigd was dat na al dat gedoe ook nog eens een hele verkeerde kleur keuken was geleverd. Ik was helemaal over de rooie en klom in de telefoon...... Waarna de mevrouw vroeg of het geen plastic laag was die eraf kon......
    Het gevoel van de combinatie van opluchting en schaamte kan ik nog zo naar boven halen. Vreselijk!
    Groetjes, Lia

     
  • At 8:51 PM, Blogger Tommie said…

    Nou dat zijn prachtige lampen en dat voor die prijs...meenemen daar zijn we Nederlanders voor toch??? haha...

    Had eerst ook even mijn vraagtekens bij je blauwe kast, maar gelukkig lees ik dat het verpakkingsmateriaal is...

    Liefs,

    Paula

     

Post a Comment

<< Home