Finally There Now

Thursday, August 21, 2008

Foutje van de Metselaars

Hier zien jullie de voorkant van ons huis, de stenen die ze daarvoor hebben gebruikt zijn niet goed. Boven in het midden zien jullie een lichte steen dat is de juiste kleur, Wij krijgen twee palen aan de voorkant van het huis bij de ingang, die worden niet alleen gemetseld maar ook gerenderd. Daar bij brengen ze een laag aan waardoor je de stenen niet meer ziet. Voor onder dat renderen gebruiken ze dus steen van minderen kwaliteit. Nu hebben ze die stenen aan de voorkant van ons huis gedaan, dat zal een vreemd gezicht worden want de rest is dan weer licht.
Vlak voordat Megan (iemand van de bouwer) naar huis ging heb ik haar nog even gebeld, zij neemt mijn spullen mee naar huis en neemt het vanavond door, en belt mij morgenochtend hier over terug. Klik even op de foto's dan zie je het in het groot wat beter.
Dit is de zijkant van het huis met de juiste kleur stenen op enkele na, je kunt zien dat ze ook hier een paar verkeerde stenen hebben gebruikt.

En ineens hoorde wij roepen Tim Lidia we are coming over, we like to see your house. En dat is dus ons nieuwe buurmeisje, een lekker ding. Ik trok haar mutsje over haar snoet en ze vond het prachtig.


2 Comments:

  • At 12:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nou daar ben je mooi klaar mee. Het is inderdaad niet mooi. Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Ik vind het wel een groffe fout, ook die enkele foute stenen ertussen.
    Lia

     
  • At 5:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    hey lidia,

    hoop dat je mijn mail hebt ontvangen,
    mijn computer was erg traag met verzenden.

    maar euhhh... je moet ook alles in de gaten houden he, dat ze dat zelf niet zien ! je kijkt toch hoe je iets metselt dan zie je meteen kleur verschil !lekker makkelijk.
    Je buurmeisje is echt een lache bekje , zeker een lekker ding.

    groetjes carolien

     

Post a Comment

<< Home