Finally There Now

Tuesday, July 15, 2008

De ramen zitten er in.

De ramen zitten er al in, ik ging vandaag dus even kijken dacht eigenlijk dat er helemaal niets was gebeurd, want het had gisteren de hele dag geregend. Ik kwam aanrijden keek alleen maar naar het dak, en dacht er zit nog niets op dus niets gedaan. Komt de buurvrouw aan en zegt als het zo door gaat zitten jullie er nog eerder in dan wij, waarop ik zeg nu deze week hebben ze nog niets gedaan. Zij meteen wat zeg je nu, de ramen zitten er allemaal al in, ik O mijn god ik kijk alleen maar naar het dak wat stom.De ramen aan de voorkant, garage ingang en een stukje van de slaapkamer.
Hier een raam in de huiskamer en de schuifdeur aan de achterkant, wij zijn erg blij met het uitzicht. Er kwamen al twee buurvrouwen naar me toe met de vraag of het mijn inlooppantry was die tegen over mijn keuken zat. Nu ze waren erg jaloers en wilde wel met me ruilen, ze vonden het geweldig zo een grote pantry.
Hier de ingang kunnen jullie goed zien dat ook de goten er op zitten, het gaat echt snel. De buurvrouw van links naast me zei je moet wel elke dag komen hoor, want ze doen elke dag wel iets. Ze zei dat heb ik nog nooit eerder gezien dat ze zelfs met de regen door gaan.
Hieraan kun je zien dat de bouwer wel netjes is, want het water van de dakgoten laten ze door een lange slang weg lopen toto achter in de tuin.
En zelfs aan de voorkant doen ze dat, de slang loopt tot aan het einde van onze tuin.




2 Comments:

  • At 9:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    Jeetje, wie verwacht dat nou. Dat gaat toch volgens mij wel heel anders dan hier. Maar het wordt wel ongelofelijk schitterend hoor...
    Lia

     
  • At 2:18 AM, Blogger Tommie said…

    Toe maar.....
    Gaat echt in een razend tempo, en ook nog netjes werken, dat is hier wel heel anders. Of hebben jullie toevallig nu net een nette bouwer getroffen?

    Ben onder de indruk van de grote van het huis...natuurlijk wel wat lastig in te schatten zo van de foto maar volgens mij wordt ie HUGE.....hihihi


    Knuffies,

    Paula

     

Post a Comment

<< Home