Finally There Now

Sunday, June 29, 2008

Amandel Tulband

Tim heeft een heerlijke amandel tulband gebakken, ik was de krullendame, ik heb alles afgewogen en afgewassen en opgeruimd. Je ziet hier de tulband met heerlijke amandelschaafsel aan de buitenkant.
En dat terwijl we toch dit weekend erg druk waren, we zijn zaterdag en zondag naar Ikea geweest, ik heb maar een kleine auto, dus er past niet altijd alles in. Maar we zijn enorm goed geslaagd, ik krijg een grote inloop pantry, je kunt het bijna een tweede keuken noemen. Ik krijg daar ook een keukenblad van 377x60 die ik heb gekocht bij Ikea, en voor onder het keukenblad ben ik ook geslaagd voor alle kastjes.
En mijn keuken is ook al aardig groot, dus ik kan alles wel kwijt, kasten genoeg.

Hier was hij afgekoeld dus we hebben hem een beetje versierd, staat altijd wel leuk wat poedersuiker.



En kijk hij moest wel even worden gekeurd, ik was bang dat hij wat zwaar zou worden omdat er amandelspijs doorheen zit. Maar hij was heerlijk luchtig.

3 Comments:

  • At 10:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ja hoor, zit ik alweer te kwijlen.... Maar ik vraag mij af hoe het met je gewicht is gesteld inmiddels? Want je maakt mij toch niet wijs dat je van al die overheerlijke baksels maar een klein stukje neemt en de rest weggeeft?? Ik zou dichtgroeien met zo iemand als jij in de buurt!!
    Groetjes, Lia

     
  • At 8:26 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hier zal ik maar even op antwoorden anders denken jullie dat ik ondertussen een dik proppie ben. Nee hoor echt waar ik neem een klein stukje, moet het natuurlijk proeven. Maar Tim heeft de Tulband mee naar zijn werk. Wel een nadeel want we moeten nu vaak de recepten vertalen, want daar vragen ze wel om. En we maken die lekkere dingen ook altijd als we visite krijgen, toch leuk om dan iets bij de koffie te hebben wat je hier niet kunt kopen.Ik let nog steeds op mijn gewicht anders groei ik echt dicht.

     
  • At 10:31 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nou, hulde voor je zelfbeheersing dan.... Het zal misschien wel aan de schitterende foto's liggen dat het er zo lekker uitziet.... Hoewel, je (ik) moet er niet aan denken wat er in je hoofd gebeurt als je het ook nog ruikt......!!!! Je had mij in elk geval al lang "weg kunnen rollen", ha, ha.......

    Ik kan er gewoon niets aan doen... als ik jouw foto's zie krampen mjn kaken.... en loopt het water in mijn mond.

    Groetjes, Lia

     

Post a Comment

<< Home