Finally There Now

Thursday, June 05, 2008

Ze zijn begonnen

Er is dan eindelijk iets gedaan, hier hebben ze spul neergelegd dat is grijs en word een beetje hard.
Daarop gaan ze dan verder met het beton, maar daar maak ik dan wel weer foto's van. Zodat jullie kunnen zien hoe ze hier bouwen.

Deze foto is genomen vanaf de straat, ik sta precies aan het begin van ons land, zodat je kunt zien dat het huis toch wel een aardig eindje van de straat af komt te staan.



De laatste foto is vanaf de andere kant genomen, daar waar mijn auto staat is dus de straat en dus de voorkant van ons huis.
Aan deze kant waar ik nu sta komt dus onze entertainment area, daar hebben we de meeste zon, kunnen daar dus in de zomer ook sávonds nog heerlijk buiten zitten.

2 Comments:

  • At 3:43 AM, Anonymous Anonymous said…

    wat een lap grond! maar wat een leuk vooruitzicht om te bedenken waar je savonds heerlijk kan buiten zitten en te genieten van je nieuwe plek!

    groet Carolien.

     
  • At 9:44 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nou, een planken vloertje erop en wat discolichten, en je hebt je "entertainment area" al klaar :-)). Ben benieuwd hoor. Ik vind het altijd zo gek dat als je zoiets ziet, je (ik in elk geval) altijd denkt "nou, dat is ook niet echt groot". Net als kale huizen nog zonder binnenmuren. Dan lijkt het ook altijd zo klein. En als het dan eenmaal af is, denk je toch weer Zóoo, dat is groot!! Ik vind dat zo moeilijk in te schatten. Hoewel zo te zien je autootje wel erg ver weg staat....
    Spannend hoor, kijk al uit naar de nieuwe foto's.
    Groetjes,
    Lia

     

Post a Comment

<< Home