Finally There Now

Friday, April 25, 2008

Weer iets af

Weer iets gebreid nu voor iemand anders op de club. Ik krijg nogal eens wol van de mensen.
Deze wol kreeg ik van iemand, toen ik vroeg wat ze er voor moest hebben, zei zij niets wil je een beer voor me breien. Haha toen ik in de tas keek zat er net genoeg wol in voor een beer.
Dus ik dacht dat los ik even mooi op, ik heb zelfs twee beren voor haar gebreid, maar dan wel kleine beren. Voor elke beer had ik 1 bol wol nodig. Normaal geef ik veel weg van wat ik brei, en ik wil daar geen geld voor, wat de mensen dan doen dan maken ze voor mij weer mooie kaarten. Maar deze dame dacht slim te zijn, mij wol geven ik een beer maken, wol op zij een beer ik niets. Beer moet gevuld worden heeft ogen nodig, dat kreeg ik er niet bij.



En hier dan weer een Teletubbie, dit is de derde er zijn er vier, dus ik ga er nog een maken. Die geef ik dan weer aan die kleine meid waarvan haar moeder per ongeluk alles had weggegooid.


En dan heb ik hier een Slaapjaap voor haar gebreid. De teletubbie hoop ik deze week klaar te hebben. Club was drie weken dicht gaat 2 mei weer beginnen, dan kan ik de slaapjaap en de Tubbie aan die kleine meid geven.



2 Comments:

  • At 8:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ooo, die slaapjaap is echt een poepie!!! Waar vis je al die patronen vandaan? Of maak je inmiddels ook je eigen ontwerpen.
    Groetjes,
    Lia

     
  • At 7:10 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hey Lidia,

    super weer ! slaapjaap spant de kroon met z'n streepjes pak , daar zal de kleine meid zeker heel blij mee zijn.
    Heel attent van je , dat kan je dan weer niet zeggen van die éne dame...
    Hou ze in de gaten , hi,hi.

    groetjes Carolien.

     

Post a Comment

<< Home