Finally There Now

Tuesday, March 04, 2008

Koala Medeling

Hoera ik kreeg weer een berichtje door van iemand die een Koala wil adopteren.
Geweldig mijn vriendin Lia had zich al aangemeld, en nu kreeg ik ook een mail van mijn vriendin Aja, ook die wil graag een Koala adopteren.
Nu maar hopen dat Carla snel beter is, zodat we het allemaal aan haar kunnen doorgeven.
En wie weet komen er nog meer aanmeldingen, eenmalig 40 dollar is toch wel te doen.
Je krijgt daarvoor een schattige foto en een adoptie certificaat, en het belangrijkste is natuurlijk dat je er de beestjes mee helpt.

1 Comments:

  • At 9:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    Geweldig!
    Aja, welkom bij de club dus. Ben benieuwd of wij ook "kindertjes" krijgen met zo'n grappige dubbele naam. Het is in elk geval beter dan "Jan-Peter" of "Henk-Jan" (voor een Koala dan, voordat ik iemand op z'n ziel trap.....).
    Groetjes,
    Lia

     

Post a Comment

<< Home