Finally There Now

Monday, February 18, 2008

Sjoelen Met Vrienden

Deze week kwam Mardy langs voor een bakkie koffie, ik liet haar de Sjoelbak zien die Ton heeft gemaakt en ze wilde meteen een keer komen spelen. Dus we hebben meteen zaterdag een BBQ gedaan, met daarna Sjoelen.
Ze zouden met zijn tweetjes komen want de kinderen zouden met Opa en Oma mee gaan naar Kadina, maar Liam voelde zich vrijdag niet zo goed dus die is thuisgebleven, en kwam nu gezellig mee.


Hij zit nu wel zo netjes op het eten te wachten, maar zoals je hiernaast ziet staan ze meer te kletsen dan te bakken.
En na de BBQ begonnen we dus met het spel, en natuurlijk mocht Liam beginnen.





Daarna was Mardy aan de beurt.
En Simon vond het ook geweldig, hij kon het spel want ze hadden het vroeger gespeeld bij Oma.
En die kwam uit Nederland heel wat jaren geleden is die hier naar toe verhuist met man en kinderen, en Simon is dus de zoon van Karel een van die kinderen.






En hier dan Mardy nog een keer zoals je ziet liggen er meer stenen op de plank dan in de vakken, maar het was voor haar ook de eerste keer. En Simon ging er later op de avond maar bij zitten, hij zei had ik eerder moeten doen want zo heb ik beter overzicht. En raad eens wie er heeft gewonnen!!!!!!!! Jawel ik heb gewonnen maar dat heb ik wel te danken aan Liam want die had zo maar een keer 39 punten bij mij opgeschreven, en dat heb ik echt helemaal niet gegooid dus de telling was niet eerlijk.
Maar goed het ging om de lol en die hadden we.







2 Comments:

  • At 9:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nou, dat ziet er gezellig uit hoor. Trouwens, volgens mij is die sjoelbak heel wat groter dan die wij vroeger thuis hadden. Ik weet eigenlijk niet of zo'n ding aan maten gebonden is. Ik kan mij wel herinneren dat je stenen mocht terughalen voor zover je arm onder het balkje doorkon. En ik had hele dunne armpjes..... En als je klaar was ging er iemand met zijn vinger langs de gaten, zodat alles wat er half inzat naar binnen schoot, en de rest er weer uit. Zal wel niet volgens de regels zijn geweest, maar zo deden wij het thuis.
    Groetjes,
    Lia

     
  • At 8:21 PM, Blogger Tommie said…

    Nou Lia zoiets staat mij ook nog bij dus zal er wel een kern van (familie-traditie) waarheid inzitten denk ik...

    En Gefeliciteerd dat je gewonnen hebt Lidia....de volgende keer gaat het volledig op de eerlijke manier hahahahaha.

    Liefs,

    Paula

     

Post a Comment

<< Home