Finally There Now

Sunday, October 14, 2007

Mijn Verjaardag

Op mijn verjaardag zijn we een dagje gaan toeren, naar de Barossa Valley.
Op weg daarna toe zijn we even gestopt bij de Whispering Wall. Zie foto hiernaast. Maar als je met de auto over de Hoover Dam in Amerika bent geweest, dan is dit niet veel.
Maar het was wel leuk want aan de andere kant stond iemand gewoon te kletsen, en wij konden haar verstaan aan deze kant.

We zijn naar wat wijn huizen geweest, en dit vonden wij wel de mooiste.








Jacobs Creek, Tim staat hier natuurlijk wijn te proeven. Het restaurant van Jacobs Creek,
waar wij hebben genoten van een heerlijke
lunch.






Tim heeft hier een overheerlijk toetje, en ik zit aan de koffie moet natuurlijk wel een beetje aan de lijn denken. Maar terwijl Tim foto's neemt steel ik natuurlijk
wel een hapje van zijn toetje.








Terug van toilet loop ik al te denken hoe we via andere leuke dorpjes weer terug kunnen rijden. Uitzicht van uit het restaurant, dat is toch geen
straf als daar naar moet kijken terwijl je zit te eten.










Bij Jacobs Creek hadden we nog wat wijn huizen opgekregen die goede Port zouden verkopen. Maar helaas dat was niet te Z........, smerig zoet.
Maar klik op foto hierboven en lees het bord vooral de kleine letters onderaan, dat hing in een klein wijn huis.En dit hebben we nog gekocht bij Jacobs Creek, we hebben hem geproefd en het is een heerlijke (Champagne) Dus Ton als je komt kunnen we heerlijk aan de Champagne op oudjaarsavond.




En hier dan als laatste mijn cadeau, ik had al twee oliebranders maar ik wilde zo graag nog die grote er bij hebben.
Maar het bedrijf is er mee gestopt, ze worden niet meer gemaakt er braken er te veel bij de verzending. Maar Tim heeft er toch nog een kunnen bemachtigen, dit is echt de laatste.







4 Comments:

  • At 10:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Luitjes, jullie hebben inderdaad een heel leuke dag gehad en er is daar begrijp ik nog een hele hoop te ontdekken. Wat is het leven daar toch heel anders dan hier in Nederland he. Geniet er maar van.
    Liefs Aja en Henny.

     
  • At 11:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Li,
    wat een leuke set oliebranders. Mazzel hoor, om toch nog een grote te vinden. Het ziet er in elk geval uit of jullie een harstikke leuke dag hebben gehad. En, zoals Aya al zei, nog genoeg te ontdekken daar.
    Groetjes
    Lia

     
  • At 7:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    Heyy Lidia,

    nog van harte meid, en wat leuk dat ik je nu eens op de foto zie! je ziet er goed uit, maar ja kan ook niet anders jullie z'n aan het genieten!

    groetjes Carolien, ik was even van weg geweest, ziek , onderzoeken ,enz. ik mail je snel weer.

     
  • At 11:21 PM, Blogger Tommie said…

    Jeetje ik loop echt achter,
    al is het laat, alsnog gefeliciteerd, zo te zien hebben
    jullie er een hele leuke dag van gemaakt, en je cadeau !!!
    Geweldig....
    Wel extra oppassen met afstoffen en afwassen nu...

    Liefs,

    Paula

     

Post a Comment

<< Home