Finally There Now

Sunday, August 19, 2007

Echt Zondag

Het is voor ons vandaag een echte zondag, zo'n dag waar we lekker aan het rommelen zijn.
Tim is bezig in de tuin, onkruid er uit en gras maaien en een beetje de planten snoeien.
En kijk wat hij tegen kwam zo lekkere vette spin die we hier dus volop hebben.

Ik ben de was aan het doen en een beetje aan het computeren, maar vanmorgen heb ik eerst even de matroos afgebreid. Vrijdag vroeg Tracey of ik voor haar een olifantje wilde breien, ik had haar het vorige olifantje gegeven want haar tante spaart olifantjes. Nu vroeg ze dus of ik ook een jongens olifantje wilde maken want ze wilde graag een koppeltje.





Zaterdavond wilde we lekker rustig zitten, want we hadden overdag weer een bezoek gebracht aan een huizen bouwer. En ik kan je zeggen dat is best vermoeiend, weer huizen kijken en met de bouwer om de tafel.
Tim heeft film zitten kijken en ik ben aan het olifantje begonnen. En jullie zien het is een Matroos geworden.
Ik kon nog niet aan mijn sleutelhanger beginnen, want ik kon geen plakvlieseline krijgen, moet daar voor naar Adelaide. Maar ik denk dat ik wacht tot 3 september want dan gaat hier nog een hele grote zaak open met van alles op het gebied van handwerken. Ik ga eerst nog maar even verder met mijn tweede heksje die ik ook weer voor iemand maak.

1 Comments:

  • At 6:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    Alweer zo'n poepie geworden. Moet ik alweer aan een volgend schilderij beginnen......
    Groetjes
    Lia

     

Post a Comment

<< Home