Finally There Now

Monday, July 02, 2007

De Laatste Truitjes

Dit zijn Oscar en Mariska met de twee kids, en de baby moest even model staan want we moesten natuurlijk even kijken hoe een truitje stond.
Hier eerst even gezellig aan de koffie, ik met de baby op schoot, ze heeft echt twee schatten van kinderen.

Toen moest de baby er aan geloven, maar het kon hem weinig schelen hij sliep gewoon door op de schoot van zijn zusje die schitterend aangekleed was als een princesje.



Kijk gewoon lekker doorslapen het ligt maar niet lekker zeg op schoot bij mijn zusje, en lekker warm met een extra truitje aan. Op de bank liggen maakt me ook niet uit ik slaap lekker door, en Oscar vond de truitje zo mooi dat hij ze er allemaal naast lag de baby moest midden tussen de truitjes liggen.








Hier een beetje dichterbij genomen maakt hem niet uit slapen doet hij toch wel. Gezellig bij mij op schoot, Oscar gooit nog snel een truitje op mijn schouder want hij vond de truitjes moeten er bij, en weer geen oogjes open doen hoor.












Even lol maken met zijn zusje er bij, maar zelfs toen sliep hij lekker door.
En ja hoor bij Tim op schoot, daar begon de baby van alles te brabbelen dus toch even wakker.






En hier dan echt mijn laatste truitjes.
Ik heb er nu 18 gemaakt en vind het wel genoeg zo.
Vrijdag neem ik ze mee naar club en lever ze in.
Ik ga nu dus weer aan iets anders beginnen.

1 Comments:

  • At 10:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    Geweldig!.....Vooral de foto van de baby op de bank tussen al die gebreide dingetjes!! Een heel leuk overzicht van alle truitjes en hoe het staat op een echte baby....
    Ben heel benieuwd naar je volgende "project"...........

     

Post a Comment

<< Home