Finally There Now

Monday, April 16, 2007

Lieve Visite

Marcel de zoon van Sikko en Melanie, kwam bij me langs, hij staat hieronder naast Tim met zijn sterretje.
De lieverd had een tekening voor me gemaakt, Melanie belde op hij wilde op zijn fiets naar me toe, en ze vroeg of ik buiten wilde gaan staan zodat ik hem kan zien aan komen
Ik zag hem inderdaad aan komen, hij was naar mijn auto aan het zoeken.
Hij had wel gezegd dat hij wist waar ik woonde, maar hij dacht als ik haar auto zie (kan niet missen met mijn naam er op)


En hier dan de tekening die hij voor mij heeft gemaakt, is hij niet geweldig. Hij had de tekening met twee knijpers aan zijn remmetjes van zijn fietsje gehangen.
Ik heb hem meteen opgehangen aan mijn kamer deur.
Ik vertelde hem dat ik hem op mijn site ging zetten, dat vond hij geweldig want hij zei meteen, O dan kunnen ze mijn tekening over de hele wereld zien.

3 Comments:

  • At 9:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nou Li, dat is een schitterende tekening hoor. Knap gedaan van Marcel. Hij is schattig (zowel Marcel als de tekening)
    Groetjes
    Lia

     
  • At 5:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Lidia,

    wat ontzettend leuk! en natuurlijk heel erg lief. Je kan zien dat het met plezier is gemaakt.

    groetjes Carolien.

     
  • At 3:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hallo Lidia,
    Via Lia haar site (die ik ken van de cursus die we samen doen) ben ik hier terecht gekomen. Leuk om te zien dat er nog creatieve mensen bestaan. Dat spreekt me altijd erg aan, omdat ik zelf ook zo ben.
    Groetjes Marianne

     

Post a Comment

<< Home