Finally There Now

Sunday, February 04, 2007

Nieuw Breiwerk

Ben weer begonnen met breien, ik heb nogal wat resten wol en daar kun je niet zoveel mee, maar een vriendin van mij kwam op het idee van deze mannetjes.
Jaren geleden hebben wij die namelijk gebreid, we hebben er toen ook een gemaakt in het groot en die hadden we om een grote ton waspoeder gedaan.
Maar die kunnen we niet meer kopen alles zit hier in grote vierkante pakken, dus heb ik maar een glazen pot gekocht en alleen de kleine gebreid.
Gelukkig had mijn vriendin Lia nog het patroon.


Dit bruine mannetje staat in een nisje bij de voor deur, is gevuld met hondenkoekjes.
Er komt altijd even een hond langs als hij word uitgelaten, en dan krijgt hij van ons een koekje.
Ook leuk om cadeau te geven gevuld met koekjes of snoepjes.

2 Comments:

  • At 8:40 PM, Blogger Aja en Henny said…

    Leuk lidia, je bent erg creatief de laatste tijd, maarja je hebt er nu ook de tijd voor he. Wat doe je er mee, maak je ze ook voor andere.

    groetjes Aja en Henny

     
  • At 11:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ze zijn schitterend geworden. Ik mis alleen het pompoentje op de muts......:-))
    Volgens mij komt hier ook een run op. Ik zou maar vast bedenken hoe je dat gaat doen als iedereen er eentje wil hebben. Laat ze in elk geval maar hun eigen pot aanleveren..
    Groetjes
    Lia

     

Post a Comment

<< Home