Finally There Now

Tuesday, January 02, 2007

Oudejaars Avond

Oudejaars Avond waren wij bij Melanie en Sikko, wij waren overdag de stad in geweest, en toen wij op weg naar huis waren ging mijn mobiel, Melanie vroeg of wij om half zeven wilde komen, ze had oliebollen gebakken en sate gemaakt.
Wij dus snel even langs de drankenzaak, die is hier altijd langer open, vaatje bier gehaald en wijn.

Het was erg gezellig en wat ook leuk was, is dat we mensen hebben ontmoet die een huis hebben gekocht in Dawesley, worden een beetje onze buren want ze komen 1 straatje bij ons vandaan te wonen.

Hier zie je de mensen die ook in Dawesley gaan wonen, hij met het gele shirt aan, en zij met het blonde haar. En ondertussen ik de foto's maak zie je dat Melanie nog even de fles wijn leeg schenkt in mijn glas.Hier beginnen we aan de sate, heeeeeerlijk.

Tim en Paul houden de sate saus in de gaten, hij mag natuurlijk niet aanbranden. Dan komt het vaatje bier op tafel, want de winkel had geen koude meer, dus we hebben hem eerst even in het vriesvak gedaan.

Sikko zijn vader was ook over uit Nederland en die had de vorige keer dat hij hier was een sjoelbak gemaakt, dus we waren later op de avond allemaal aan het sjoelen.

Toen mijn buurt was geweest ben ik even in de tuin gaan zitten, want het werd mij een beetje te druk, Tim kwam ook even bij mij zitten en naderhand ook Sikko. We hebben daar even heerlijk rustig gezeten tot ik weer werd geroepen want het was weer mijn beurt, Tim heeft bijna verloren, er was er nog 1 met minder punten, ha ik stond op de derde plaats toch niet slecht gedaan. Als mijn broer komt vraag ik of hij ook een sjoelbak voor ons gaat maken
Toen werd het tijd voor de kinderen, nou ja kinderen zoals je ziet vermaken de grote kinderen zich ook erg goed met de sterretjes.

Deze sterretjes waren wel erg leuk want ze maken geluid.

Kijk opa achteraan die heeft in elke hand een sterretje, ik zei al de grote kinderen vermaken zich er ook mee, maar dat maakt het ook wel weer heeeeel erg gezellig.

Was een zeer geslaagde avond, ik heb nog niet gehoord tot hoe laat het heeft geduurd, maar zoals we Sikko en Melanie kennen zal het wel laat zijn geworden, wij zijn om ongeveer 1.00 weggegaan, wilde ook nog even bellen met familie

3 Comments:

  • At 11:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Li,
    Leuke foto's weer. Wat ik eigenlijk niet verwacht in een land als Australiƫ is die hele grote schutting. Ik vind dat eigenlijk meer Nederlands. Lekker de boel afscheiden van de rest van de buurt. Jullie hebben om je nieuwe huis toch ook niet zo'n hoge afscheiding?

     
  • At 9:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    hoi lidia,

    gezellie, hoor ! leuk dat jullie al zo veel vrienden hebben.
    O,ja , ik heb je een paar mailtjes gestuurd de laatste was op 01 januari, heb je deze ontvangen? laat het me even weten , ivm onze computer die nog steeds raar doet.
    groetjes Carolien.

     
  • At 12:48 AM, Anonymous Anonymous said…

    hoi lidia,

    Rare gewaarwording dat jullie in een t-shirt oud jaar vieren en wij lopen met een dikke jas aan en een sjaal om.
    Alsnog de beste wensen.

    groetjes,

    Aggy and family

     

Post a Comment

<< Home