Finally There Now

Saturday, December 30, 2006

Hondje


Raad eens wat ons gebeurde, Tim ging even naar buiten ons iets weg te gooien in de vuilnisbak.
Hij doet de voordeur open en floep rende er een hondje naar binnen, hij was ontzettend bang voor onweer, en dat deed het hier gisterenavond behoorlijk.

Tim heeft een touw aan zijn riem vastgedaan, zodat we even met hem naar buiten konden kijken of zijn baasje hem aan het zoeken was.
En ik was wel blij dat Tim hem even vast hield want ik denk dat het hondje thuis erg gek op het vrouwtje is, wat ik kon mijn kont niet keren of hij liep me achterna, toen ik in de gang op het stoeltje ging zitten sprong hij meteen bij me op schoot.

Ik had al gebeld met de council en die was voor mij de eigenaar aan het opzoeken, en vroeg of we met het hondje binnen wilde blijven, zodat hij mij kon bellen.
Wij kregen een half uurtje later de eigenaar door en wij zijn naar dat huis gegaan, helaas er was niemand thuis.
Onder tussen was ook de politie gekomen en stond voor onze deur te wachten op de council want de politie had ook een bange hond opgehaald.

Toen wij bij het huis van het hondje kwamen kon je zo naar de achter tuin lopen alles was open, toen wij dat tegen de politie vertelde zei hij waarom heb je hem niet achter in de tuin vastgebonden, ik meteen omdat ik om te beginnen niet zo maar in iemand zijn tuin ga lopen, en ik het ook niet leuk vind om een hond vast te binden als hij bang is voor onweer.
Hij meteen I can do that waarop ik zei I do not like it- hij I can do that- (zo ging dat een paar keer door)ik als laatste but I tell you I do not like it, we wachten op de man van de council misschien neemt die hem wel mee zodat hij niet buiten is, dat vond hij ook wel een goed idee.

Die Aussie hier laten altijd hun hond in de tuin, je ziet ze zelden binnen.
Ik heb maar 1 foto van hem genomen want hij was erg bang voor de flits, hij draaide ook meteen zijn kop om.

1 Comments:

  • At 10:26 AM, Anonymous Anonymous said…

    Wat een poepie!!!! Volgens mij kan je daar een leuk baantje van maken: die mensen eens opvoeden!! De volgende keer dwaalt dat beestje waarschijnlijk weer doodsbang door de buurt, en ik heb zo de indruk dat alleen buitenlanders hem binnen zullen laten. Misschien komt dat voor een deel ook omdat niemand ze binnen mag houden? Zijn mensen met een eigen huis anders, of maakt het niet uit?

     

Post a Comment

<< Home