Finally There Now

Thursday, November 02, 2006

Platte Beer


Ja toch nog maar een beer gemaakt, maar nu een platte beer. Ik kreeg van een dame op de club een patroon van deze beer, en weer van een andere dame kreeg ik een tas vol met wol.
Ben hem ook nog aan het maken van dezelfde wol als dat ik die andere beren heb gebreid.
Maar die is nog niet af, ja heb niet zoveel tijd want ik ben druk aan het zoeken naar en ander huurhuis, als ik dat allemaal heb geregeld komt er weer wat meer nieuws op mijn site, nu weinig tijd daar voor. Maar deze beer wilde ik jullie toch niet onthouden, hij is helemaal aan een stuk gebreid.

3 Comments:

  • At 1:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ook deze is ontzettend leuk geworden!! De kleur is ook hartstikke leuk.
    Ik zal je foto hieronder "updaten".
    Groetjes
    Lia

     
  • At 3:35 AM, Blogger Tommie said…

    Hee li,

    Deze is helemaal te gek, met die leuke sjaal erbij..., ben er echt helemaal verliefd op. verkoop je hem?????

    Voor je het weet heb je een ander huis, en een berenwinkel !!!!

    Succes met zoeken en rustig aan he!

    Liefs,

    Paula

     
  • At 6:32 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Lidia,

    ik heb het patroon voor het hondje ontvangen, ik stuur deze zsm naar je toe


    groetjes Carolien.

     

Post a Comment

<< Home