Finally There Now

Friday, September 29, 2006

De Club


Hier is het mee begonnen mijn buurvrouw kwam vragen of ik mee wilde naar de craftclub. Wist zo
snel niet wat te maken,ben dus begonnen met deze kerstman.
Toen begonnen met een beer dit is dus mijn eerste beer.

Hier dan mijn tweede beer een bruine, en die was ik snel kwijt want een dame op de club wilde die graag hebben.
Hier mijn derde beer ja ik kreeg de smaak te pakken, en ook deze beer was ik meteen kwijt.











En de laatste twee beren, de fel rose en de blauwe, die heb ik ook gemaakt voor de dames op de club. De beren vallen daar goed in de smaak, zelf ben ik helemaal weg van de blauwe beer, ben benieuwd welke jullie leuk vinden.
Het breien zal nu wel wat langzamer gaan, dus de dames op de club zullen geduld moeten hebben. Ze zijn nu gewend dat ik in 1 week een beer klaar heb, maar we gaan nu ook op zoek naar een ander huur huis, en dat neemt ook weer tijd in beslag. In December gaan we dan verhuizen.

2 Comments:

  • At 6:58 PM, Blogger Tommie said…

    Hoi Li,

    Tsja eigenlijk kan ik geen keuze maken, vind je beren allemaal geweldig !!
    Wil er dus graag eentje gecombineerd van alle kleuren hahahahahahahaha, ja ga er maar aan staan...het moet wel een uitdaging blijven toch?
    Hoeft ook niet snel, ik wacht heel geduldig!

    Maar wat hoor ik een ander huurhuis??
    Andere plaats? groter, kleiner, wel huisdieren etc...
    Wel graag volledige info geven hoor :)

    Lebber van Tommie en een dikke kus van het vrouwtje

     
  • At 8:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ik vind het ook moeilijk, als je ze zo allemaal bij elkaar ziet. Inderdaad zijn ze eigenlijk allemaal leuk. Ik ga toch maar voor de beige (de derde dus).
    Groetjes
    Lia

     

Post a Comment

<< Home