Finally There Now

Friday, September 15, 2006

Fit Blijven

We hebben een fiets gekocht nu kunnen we lekker fit blijven, als het regent of het is te warm om buiten te fietsen of te lopen, dan gaan we lekker trainen binnen met de airco aan. En zoals je ziet kun je heerlijk relax fietsen op deze.
Ik stop nu denk met het lijnen ben toch bijna 10 kilo afgevallen, ga het nu bij houden op de home trainer. Nu de zomer er weer aan komt lust ik wel weer een lekker koel glas wijn, en helaas dat mocht niet tijdens het lijnen.

3 Comments:

  • At 2:28 AM, Blogger Tommie said…

    Wow mooi ding man !!! ziet er behoorlijk futoristisch en comfortabel uit...

    Pas je wel op met je nek en houding als je sportief gaat doen!!

    En we willen natuurlijk wel 'voor' en 'na' home-trainer foto's zien.... :)

    Dikke knuffel en kus,

    Paula

     
  • At 11:09 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ik ben het helemaal met Paula eens. Graag foto's voor en na!! Ik heb al zes jaar zo'n ding, en ben zó gewend "eromheen te lopen", dat ik niet eens meer merk dat ik een "bochtje" maak op die plek. Ik ken niemand die langer dan een halfjaar zo'n apparaat heeft "beklommen", zelfs niet hele fanatieke personen. Ik heb die apparaten, net als al die keukenmachines, zien verhuizen van persoon, naar persoon, naar persoon (naar koninginnendagmarkt.....). Ben benieuwd........

     
  • At 3:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hey Lidia,

    ik sluit me bij de andere aan , foto's voor en na graag , ha,ha .
    Super apparaat ! ik heb thuis een stepper , ik moet zeggen ik heb goed vol gehouden , elke dag een half uur steppen met ( lichte) gewichten , het resultaat mag er wezen! dus ga er voor . Wel volhouden ! Maar goed hoor 10 kilo er af ! met dit apparaat gaat de rest vanzelf. O, ja slaging's kans maakt het groter als je voor de tv gaat trainen , anders zet je hem absoluut binnen de kortste keren aan de kant.

    groetjes Carolien .

     

Post a Comment

<< Home