Finally There Now

Tuesday, September 05, 2006

Nieuw Bankstel

We hebben een nieuw bankstel gekocht, op het tijdelijke bankje wat we hadden gekocht zaten we niet meer lekker. We hadden dat toen genomen zodat we in ieder geval met oudejaars avond konden zitten, want iets leveren was toen echt een probleem de meeste bedrijven lagen stil vanwege de vakantie.
Hier een overzicht van de zitkamer en eetgedeelte aan elkaar.Wij gebruiken dat niet als eetkamer, want de keuken is groot genoeg om een eethoek te plaatsen.
Hier alleen de zitkamer.



Hiernaast de eetkamer waar wij een apart
zithoekje hebben gemaakt.

5 Comments:

  • At 8:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    ziet er echt leuk uit!

    groetjes uit duitsland

     
  • At 9:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Li, schitterend hoor. Past leuk bij de stoeltjes. Als die zo weer zie ben ik nog steeds verbaasd dat ze zo lekker zitten. Ze zien er nog steeds ongemakkelijk uit, hoewel ik weet dat dat niet waar is.
    Veel plezier met je nieuwe bankstel.
    Groetjes
    Lia

     
  • At 11:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    leuke banner, maar deze vind ik ook wel leuk :-)

    http://mitglied.lycos.de/the_artist/Banner_achtergrond_lidia_final2.jpg


    doeiiiii

     
  • At 11:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    Wow, Mooi meis!!!, en wat een geweldige kleur.

    Het is jammer dat ze waarschijnlijk niet in NL zullen leveren of anders onbetaalbaar...
    anders had ik hem zo willen bestellen !!

    Knuffels en dikke kus

     
  • At 1:50 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hey Lidia !

    ik kan weer op je Site komen , er was even een storing.

    Wat een gaaf bakkie , super blits hoor met je eigen naam als kenteken. hmm... zo'n auto bedoel ik ook !

    Je meubels springen er uit, heel mooi en strak , super, aha in de kleur van Tweety! ha,ha.

    groetjes Carolien.

     

Post a Comment

<< Home