Finally There Now

Monday, September 25, 2006

Bella

Hallo ik wil mij even voorstellen, mijn naam is Bella.Er zijn hier een paar Nederlanders komen wonen, en die mogen geen huisdieren in huis van de huisbaas,begrijpen jullie dat, nu ik niet hoor. Maar ik ga af en toe maar even bij ze op visite want ze hebben altijd wel wat lekkers te eten, en een knuffeltje hier en daar is ook nooit weg.
Ik ga maar even voor ze poseren, want ja dat willen ze nu eenmaal graag.
Ha hier liep ik lekker net weg.
Nu vooruit dan maar even bij de vrouw gaan liggen is zij ook weer blij.

3 Comments:

  • At 7:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    O, wat heerlijk is dat weer he? Een warm poezenlijfje te knuffelen. Ik hoop toch dat je gauw in een huis terechtkomt waarin je weer je eigen beestjes mag hebben. Ik zou er toch niet aan moeten denken om zonder kat(ten) te moeten leven. Veel plezier met je "leenkat".
    Lia

     
  • At 3:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    ohhhh, wat een lieverd !
    echt een knuffel , ik hoop ook voor je dat in jullie volgende huis een poekie over de vloer loopt.

    groetjes Carolien .

    ps : foto's van ons huis komen nog!

     
  • At 3:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    maar je gaat toch niet in een huis wonen waar je je katten niet mee mag nemen? begrijp ik niet, dan zou ik een ander huis zoeken. eenmaal een dier aangeschaft moet je ook konsequent blijven ;-)

    doei
    jan

     

Post a Comment

<< Home