Finally There Now

Saturday, December 02, 2006

Verhuizing

Hier zijn we dus begonnen met de verhuizing, dit zijn Jenny en Karel. Karel is geboren in Holland en heel jong hier naar toe gekomen met zijn ouders, en Jenny komt uit Engeland.
Ik kreeg 29 november de sleutels en toen zijn Zherie (dochter van Karel en Jenny) en ik meteen al van alles gaan brengen. Zherie heeft alle dozen gedragen en ik ging ze uit pakken en de keuken inrichten.
Geweldig we hadden die middag al alle keuken spullen over.Karel kwam zaterdag 2 december met een grote auto en een trailor er achter, Tim en Karel hebben toen de hele garage leeggehaald, en overgebracht naar de garage in het nieuwe huis.
Hier moest Karel even gek doen speciaal voor de foto, het zijn schatten van mensen erg lief en erg behulpzaam, we zijn ook bij hun uitgenodigd met de kerst voor het Family Diner.
Dit is de eerste ronde ze hebben de hele ochtend heen en weer gereden, het ging erg vlot want ons nieuwe huis is net drie minuten rijden.Jenny en ik zijn wat lichte spullen gaan pakken uit huis en hebben die in mijn auto weggebracht.
We hebben de hele huiskamer al ingericht bankstel stoelen tv kast en lampen, en de tuinmeubelen zijn allemaal al over.
Volgende week zaterdag 9 december komt Paul van Tim zijn werk, die komt met de vrachtwagen en dan gaan alle zware spullen over zoals ijskast droger wasmachine en de bedden. Daar maak ik dan ook weer foto's van en dan ook gelijk van ons nieuwe huis dus volgende week weer even kijken op onze site.

1 Comments:

  • At 11:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kijk, dat is nou leuk. Krijgen we eindelijk een beeld en wat achtergrond van jullie nieuwe vrienden. Hartstikke leuk. Ben heel benieuwd naar de volgende foto's, en natuurlijk ook naar jullie nieuwe huis.

     

Post a Comment

<< Home