Finally There Now

Saturday, January 13, 2007

Onze Voor Tuin

Wij hebben de voor tuin een klein beetje opgeknapt, er was een plant dood gegaan die hebben wij er uit gehaald en daar een ander voor in de plaats gezet. Wat ze hier allemaal gebruiken is bark smerige troep die ze op de aarde gooien.
Kijk Tim wil net beginnen maar helaas een klein beetje oponthoud, er zit weer eens iets in zijn schoen, en dat moet er natuurlijk eerst uit.




Zo zag de tuin er uit met al die smerige bark er op, de planten komen niet mooi uit met die bark er op.
O jee natuurlijk weer oponthoud de heer Bok van verderop kwam langs, dus even babbelen dat kun je wel aan Tim over laten.







Hier schieten we toch al aardig op, nu ja (we )Tim doet wel het meeste, ik doe met een klein schepje een beetje onder de plantjes. De zakken zijn voor mij iets te zwaar om te tillen. Maar ik heb het natuurlijk druk met foto's maken.
Hier nog maar een klein stukje dan zit het werk er op.











En op deze twee laatste foto's zien jullie dus het eindresultaat, ziet er toch wel wat verzorgder uit vinden jullie ook niet.
We kregen al aardig wat commentaar van buren en mensen die voorbij lopen met hun hond, iedereen zegt dat het er veel mooier uit ziet.







4 Comments:

  • At 12:11 AM, Blogger Aja en Henny said…

    Hoi Li, dat ziet er netjes uit hoor, dus weer een klus geklaard. Maar wat ik mij af vroeg wat is bark, daar heb ik nog nooit van gehoord.
    Groetjes van Aja en Henny.

     
  • At 1:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    Dat had ik nou ook. Wat is bark?? Je moet natuurlijk wel uitkijken dat je niet ooit met zo'n imbeciel raar accent met rollende "r" en allemaal onverstaanbare woorden voorbij komt als je ooit even op vakantie komt. In mijn idee heb je twee soorten mensen. 1. De mensen die ineens niet meer zijn te verstaan wegens een gigantische voorraad onverstaanbare woorden, en de mensen die terugkomen met exact hetzelfde accent (Gronings of Brabants of zo) als waarmee ze (zelfs 40 jaar geleden!!) vertrokken. Ik hoop van harte dat jullie tot de laatste groep horen. Ik ken mensen die na drie weken vakantie al met een Amerikaans accent terugkwamen. DOE MIJ DAT NIET AAN!!!!

     
  • At 1:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    En ik vergeet natuurlijk te melden dat het er schitterend uit ziet......!!
    Groetjes
    Lia

     
  • At 4:42 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Lidia,

    super! het lijkt echt een Dallas huis. Alleen de groene bak hoort niet in een Dallas tuin, hup.. in de garage! maar wat een verschil! heel mooi. Hovenier& Co?

    groetjes Carolien.

     

Post a Comment

<< Home