Finally There Now

Monday, March 05, 2007

Ondeugend Konijn

Ja hij is dan eidelijk af Judith een vriendin vam mij heeft me dit patroon gestuurd, hij is gebreid aan een stuk dus op het laatst zit je met een aardig stuk breiwerk op schoot. Ik ga nu beginnen aan een hondje, heb een patroon opgestuurd gekregen van Carolien een excollega van mij. Carolien ik ga mijn best doen maar die bondsteek is maar niets hoor, als het niet lukt vraag ik hulp op de club.
Want ik wil hem echt breien, mochten mensen die dit lezen nog leuke patroontjes hebben, dan mogen jullie ze altijd naar me toe mailen. Eerste foto konijn op de stoel geklommen.


Even proberen er weer af te klimmen.
Misschien de andere kant makkelijker?





Het wil niet lukken dan maar lekker rustig gaan zitten, zoals het hoort.

4 Comments:

  • At 5:04 PM, Blogger Aja en Henny said…

    Hoi Li, hij is leuk hoor en wat doe je er mee, hou je ze allemaal zelf of doe het ook voor andere. Nou veel plezier met je hondje dan maar. Ben er heel benieuwd naar.

    Aja.

     
  • At 4:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    Je krijgt een hele dierentuin. Leuk hoor. Ben benieuwd wat er allemaal nog bij gaat komen....
    Groetjes
    Lia

     
  • At 9:28 PM, Blogger Tommie said…

    Hoi Lidia,

    Geweldig, wat een leuk k'nijn...

    Ben zeer zeker benieuwd naar je hondcreatie..

    We "bellen" snel weer (o.a. over het kerstpakket etc. hihihi).

    Dikke knuffel Paula en een lebber van Tommie

     
  • At 7:48 AM, Anonymous Anonymous said…

    Heyy Lidia,

    super gemaakt weer!! zeer crea Bea.
    Complimenten erg leuk.

    groetjes Carolien.

     

Post a Comment

<< Home