Finally There Now

Wednesday, February 07, 2007

Makkelijk Eten En Toch Lekker

Hier staan dan de spullen die ik opgestuurd heb gekregen van mijn zuster Dina, en hiermee kon ik dus de sate saus maken naar het recept van mijn zwager Jan. De gefruite uitjes en de sambal had ik al, en met dit er allemaal bij heb ik heerlijke satesaus gemaakt. Zoals jullie zien zit er de heerlijke pindakaas van Nederland bij, de pindakaas die je hier koopt is niet te pruimen. Ik heb dus wel een beetje pindakaas bewaard voor op mijn brood.



En hier dan het resultaat, kip met zelfgemaakte satesaus. Als drankje een heerlijk zelfgemaakt groentesapje, en dan ook nog Savoury Potato & Herb Bread ook zelf gebakken.
En rabarbar gemaakt uit de tuin van Zherie.
Wij hebben makkelijk maar toch heerlijk gegeten.

4 Comments:

  • At 11:39 PM, Blogger Aja en Henny said…

    Dat ziet er allemaal heerlijk uit hoor. Wees dus maar zuinig met de pindakaas.Maar is de pindakaas van daar met al je kruiden dan niet goed om satesaus te maken. Wat heerlijk he dat jullie altijd lekker buiten kunnen eten.

    Groetjes Aja.

     
  • At 11:56 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ha! Noem dat maar makkelijk eten.....!
    Kip: zelf gebakken
    Satésaus: zelf gemaakt
    Groentesap: zelf gemaakt
    Brood: zelf gebakken
    Rabarber: zelf gemaakt
    Kan wel zien dat je tijd over hebt....:-)) Je lijkt wel een ouderwetse boerin. Het enige dat nog ontbreekt is dat je de kip zelf hebt geslacht....

     
  • At 8:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    Heyyy lidia,

    ziet er smakelijk uit! kan me voorstellen dat jullie genoten hebben.
    Pindakaas is buiten Nederland of niet te pruimen of niet te koop , hmm misschien een idee om te gaan importeren!maareuhh... eet smakelijk.

    groetjes Carolien.

     
  • At 9:17 AM, Blogger Tommie said…

    Nou, dat ziet er heel smakelijk uit.
    Kan me voorstellen dat er sommige dingen zijn die je best zult missen.

    Mocht je vaker dit soort 'kerstpakketjes' willen dan hoor ik het wel...

    Lebbers Tommie en een dikke knuffel van het vrouwtje!!

     

Post a Comment

<< Home