Finally There Now

Friday, March 23, 2007

Artistic Arrangements & Gifts

Jawel 4.00 ging de wekker dus dat was even vroeg op staan. Ik ben met Melanie meegeweest naar de bloemenmarkt. Zij is haar eigen bedrijfje begonnen als Floral Designer. Hier zien jullie een grote hal waar het aan de kanten vol staat met bloemen, die je dus heel goedkoop kunt kopen.
Als eerste gingen we naar de stal met de rozen, die van een Nederlandse dame is die hier 22 jaar geleden naar toe is gekomen. De rozen zagen er geweldig uit en Melanie heeft daar ook aardig wat gekocht.




Natuurlijk ook even onderhandelen over de prijs voor dat je koopt dat hoort er bij op de markt. En Hier sta ik dan met de kar vol bloemen, zo als je ziet is het nog donker buiten maar als je later gaat dan zijn alle mooie bloemen al weg, dus hoe vroeger hoe meer keus.
Het was dan wel geen Aalsmeer, maar het was geweldig leuk.
Zaterdag gaat Melanie op de markt staan, ze gaat van deze bloemen boeketten maken en hoopt die dan allemaal te verkopen. Ik hoop dat ik even kan gaan kijken op die markt, die is in Hanhdorf een dorpje hier verderop, we moeten eerst naar Adelaide maar we proberen op tijd terug te zijn voor de markt.



3 Comments:

  • At 9:43 AM, Anonymous Anonymous said…

    Daar moest ik even om lachen...."Het is wel geen Aalsmeer". Waren dat echt alle bloemen waaruit je kon kiezen?
    Dat zal toch niet? Het lijkt een beetje de hoeveelheid van de bloemenwinkel in het circus (toen dat er nog was).....
    Maar, ik kan mij voorstellen dat het leuk was.

     
  • At 9:18 PM, Blogger Aja en Henny said…

    Leuk joh die bloemenmarkt. Ik ben daar zelf ook gek op om boeketten te maken. Ik heb altijd gezegd als ik ooit nog werk zou moeten zoeken zou ik ook in een bloemenwinkel werken. Ben benieuwd of ze al haar boeketten verkoopt.

    Aja.

     
  • At 1:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hey Lidia,

    wel een vroegertje maar dan heb je ook veel kijk plezier, en.... jawel Lidia op de foto! leuk .
    Ik weet zeker dat jij ook mooie boeketten kan maken , als ik zo naar je gebreide kunstwerkjes kijk,
    Wie weet.
    groetjes Carolien.

     

Post a Comment

<< Home