Finally There Now

Monday, April 09, 2007

Sneeuwpopjes en een Hondje

Hier heb ik een sneeuwpopje gemaakt, daar ga ik er een stel van maken, want op de laatste clubdag voor de kerstvakantie begint, kreeg ik vorig jaar van een paar dames een eigengemaakt presentje.
En nu wil ik dit jaar ook iets geven en dat gaat dan dit popje worden.


Hier heb ik er ook een sneeuwmannetje bij gemaakt, misschien maak ik wel een paar stelletjes, heb ik toch een leuk kertscadeautje. Hier dan eindelijk een hondje Sorry Carolien,Carolien een excollega van mij heeft me een mooi patroon van een hondje gegeven, maar helaas het moet gebreid worden in bondsteek. En daar ben ik nu wel achter hoe dat moet maar wat een vreselijk werk, ik kan daar geen geduld voor opbrengen.






Toen is het deze teckel geworden, wel een beetje eenvoudig maar dat was ook wel eens leuk om te doen. Ben alweer met een grote kerstman begonnen, en met een pinguin.
Mijn vriendin Lia heeft me een vreselijk leuk patroon gestuurd van de je weet wel kater uit de Libelle, en daar ben ik ook mee begonnen.
Dus volgende keer ook iets heel anders er bij.

2 Comments:

  • At 1:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nou, ik ben echt helemaal weg van dat stelletje!! Werkelijk schattig. Het hondje is ook wel heel lief. Ben hartstikke benieuwd hoe de jeweetwelkater gaat worden....
    Groetjes
    Lia

     
  • At 4:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi lidia,

    je hebt groot gelijk , ik wist werkelijk niet dat een bontsteek zo
    veel werk met zich mee bracht, weg daarmee !het moet wel leuk blijven. Wat een leuk super teckeltje , je hebt het er maar druk mee, maar wel erg creatief!

    Groetjes Carolien .

     

Post a Comment

<< Home